Terug naar overzicht
Ik zou zo'n 6 maanden voor de huwelijksdag gaan. Dan heb je voldoende tijd en kan je dus rustig beginnen passen .... Echt super leuk moment!!!!!!!
hey,ik ben in oktober geweest om een kleedje te kopen en wij trouwen op 8 mei 2010. De verkoopster zei dat ik op tijd was, maar geen maand meer mocht wachten.Zelf moet ik nog wachten tot maart om mijn kleedje terug te zien...els
Anne, Ik ken je situatie natuurlijk niet en weet ook niet wanneer je trouwt. Ik moet nu wel nog wat gewicht kwijt, maar ons raadden ze aan om nu al te komen. Is het een verkoopstruc of niet, maar na januari zouden er kleedjes uit de rekken gaan en als je voordien de stof al hebt besteld (wat je dus zou doen moest je nu al kiezen) is je kleed veilig. Zo werd het mij verteld...Trouwens beter te vroeg dan te laat en nog veel keuze hebben he! ;)Stephanie4/09/10
hangt er allemaal vanaf uit welke collectie je een kleed wil. hoe later je gaat, hoe minder keuze je hebt. wij zijn 9maanden voor de datum beginnen zoeken, en hebben nu allebei ons kleed.Voor de meeste kleedjes is 6maanden genoeg, maar hou er rekening mee dat er kleedjes zijn waarvoor je 7 maanden moet rekenen voordat ze ter beschikking zijn om dan nog aan te moeten passen. Als je een kleed helemaal voor jou laat maken duurt dit doorgaans minder lang dan dat je een kleed uitkiest dat ze dan aan jouw figuur aanpassen. Geniet ervan!
Ik ga in mei trouwen en heb afgelopen zaterdag mn kleed gevonden! 6 maanden op voorhand. Maar het kleed komt pas in dec binnen, dan nog vermaken etc, dus ik had het niet nog langer willen uitstellen. T is nu ook nieuwe collectie, dus weer meer keuze..succes en geniet ervan, is een erge leuke ervaring!groetjes
Hey,Ik trouw eind augustus en heb volgende week mijn eerste afspraken gepland. Er wordt toch aangeraden om 8 à 9 maanden op voorhand je zoektocht te beginnen!succes!
Ik trouw in juni en heb op 30 december een afspraak om te gaan kiezen bij Linx in Hasselt. Ik ga wel enkel naar daar omdat LR echt mijn ding is. Toen ik vroeg of ik nog op tijd zal zijn, kreeg ik de bevestiging dat dit zeker het geval is. Ik denk dat het een beetje van winkel tot winkel en ook van het merk afhankelijk is.Groetjes, Els
Hey, Ik trouw in september en ik heb een tweetal weken geleden mijn kleedje besteld. Nu heb je nog keuze uit de volledige collectie. Binnen enkele maanden kan je waarschijnlijk een aantal kleedjes niet meer bestellen.
HalloIk trouw op 14 mei 2010 en heb op 17 oktober mijn kleedje gaan keizen. je moet ongeveer 6 maand rekenen voor de zekerheid.Ik moet in februari terug gaan voor de eerste pas. Nu is de mode van 2010 uitgekomen, dus zou ik toch al een kijkje gaan nemen.groetjes Evy