Terug naar overzicht
Hoi Sophie,Als je bekijkt wat ze vragen voor een fotoboek, dan is de keuze vlug gemaakt. Wij maken hem zelf!Groetjes,Liselotte
digitaal valt ook goe mee hoor. Ik ben bezig met foto online (tictac foto) Voor de eerste bestelling krijg je nog 25% korting. Als je nen echte dikke wilt kan je bij digiprint service eens gaan kijken. Das op van dat 2 of 3 mm dik papier. Maar dat kost natuurlijk wat meer. Ik heb eerst nen kleine boek gemaakt (voor de ouders enzo) dan kon ik ook al wat oefenen. Die boek is super meegevallen. Papier is 250gr of zoiets, wat toch vrij dik is hoor. Ik heb er dan ook ineens 7 kunnen laten maken. (ouders, broers en zussen, grootouders) groetjes, Carolina
Zelf plakken vind ik toch nog altijd 'echter' precies...Dat is ook niet echt een trend, maar blijft een klassieker.Groetjes,Véro
Ik heb ons album gemaakt met Blurb.com en ben heel tevreden! Het is echt een prachtig boek geworden van zeer goede kwaliteit. Het kostte €100 incl. verzendingskosten en als ik me niet vergis, zijn het meer dan 100 pagina's. Ik heb vorig jaar ook een album gemaakt met tictac en dat was heel mooi, maar begin dit jaar heb ik een tweede besteld en de kwaliteit was eerlijk gezegd echt een stuk minder.Bij extrafilm kan je ook digitale albums maken en op internet heb ik hierover al veel goede reacties gelezen.Veel succes ermee!