Terug naar overzicht
Heb je de aangepaste sluier al aangehad??? Ik heb ook geen gewone, maar ene met steentjes op, heel fijn. Past perfect bij mn kleed en geeft het nog iets extra, wat wel mag! ;-)
Ik zou toch voor de "schoonste" gaan hoor. 's avonds gaat je sleep er normaal gezien toch af. Tijd genoeg om je kleed te laten bewonderen. Groetjes, Carolina
@Sophie: Nee de aangepaste heb ik nog niet aangehad omdat die echt speciaal gemaakt moet worden...de gewone sluier is ook wel een mooie ze en er zitten ook zo steentjes op ma mss is die aangepaste toch nog net ix meer...natuurlijk wil ik niet dat het TE overheersend zou worden ma nja zou wel mooi zijn! :-)x
@Carolina: Ja idd...een vriendin zei ook net hetzelfde! Dus dan had ik ook ix van eigenlijk is het wel waar é...maja de twijfelt blijft dan of ik wel de juiste keuze maak omdat de aangepaste sluier kan ik niet eens op voorhand passen é maar natuurlijk als het op het kleed gemaakt wordt kan dit niet echt lelijk zijn...integendeel! Moeilijk :-)x
ik had een pronovias kleed, ik wist dat ik een sluier wou maar wist ook niet of ik voor een pronoviassluier zou gaan of een gewone, ik heb dan toch voor een gewone gekozen en was er blij mee, iedereen vond het mooi en mijn kleed kwam mooi tot zijn recht, dat had niet zo geweest met de andere sluier, neem kijkje op www.heidienwouter.bluiloftsite.nl , dan heb je een idee
@Heidi: Idd moeilijk é zo'n keuze! Het was idd wel heel mooi jouw kleedje met die sluier, het paste perfect!x
Kunt ge die sluier op foto zien? Ik durf het bekan niet zeggen maar die gewone van Heidi vond ik een beetje tegen vallen. Sorry Heidi!!!!! groetjes, Carolina
Ik vond hem wel heel mooi!Groetjes,Edel07/08/2010