Terug naar overzicht
dag Ilse,Ik zou je aanraden om de collectie van pronovias te bekijken: www.pronovias.com . Zij hebben enerzijds effen jurken, en anderzijds jurken met veel authentiek kant. Heel mooi!Pierre-Yves heeft een vrij grote collectie pronovias.succes!
Ik wilde net hetzelfde aanraden. :)
Hey Ilse,Ik ben bij Veerle Praet in Brugge eens geweest...Prachtige jurken met kant...http://www.veerlepraet.com Veel plezier en succes.Gr.Tess
bij moderna is schapdaal hebben ze ook mooie jurken, die van mij was een pronovias, kant, wat pareltjes, zeer mooi afgewerkt. ik koos ook nog voor een kanten bolero, deze maakte het helemaal afgetrouwd op 16 Mei 2009
Hallo,Mijn jurk was uit tule, voile met geborduurde bloemen en parels erop. Hij was van Benjamin Roberts en kwam van bij Mia Monta uit Zottegem.Groeten, Annelies
Bij Pierre-Yves in Aalst hebben ze een hele wand vol jurken met kant.
Cosmobella en Pronovias hebben zulke jurken in de collectie. "eenvoudig" zou ik zo een jurk nu niet omschrijven hoor :-) wel héél mooi als het bij je figuur past
Hey,Ik laat mijn jurk maken bij Zarba, da is nen ontwerper uit St - Niklaas, daar kan je volledig je eigen jurk kiezen, hij ontwerpt in de stof en de kleur die je wil.Groetjes
Ik vond zelf deze jurk ( Cheyenne)van Blue By Enzoani prachtig!Ik heb hem wel niet genomen, maar hij ziet er super uit. Ik weet niet of dat je stijl is? http://www.bluebyenzoani.com/main.html
Hey,Dit vind je zeker terug in de collectie's van Cosmobella en Nicole Spose. Bij Mode Show in Geraardsbergen hebben ze deze merken en deze zijn niet zo duur als een Pronovias.
@ annelies: welke prijs kost een kleed van zarba ongeveer? Heb je er geen foto van? Ik liet vroeger af en toe en avondkleedje maken en dat was toch al gemakkelijk 300 euro dus ja... Ik zoek gewoon een wit kleedje maar niet écht trouw trouw achtig...aangezien wij het klein houden
@ annelies: welke prijs kost een kleed van zarba ongeveer? Heb je er geen foto van?
Ik liet vroeger af en toe en avondkleedje maken en dat was toch al gemakkelijk 300 euro dus ja...
Ik zoek gewoon een wit kleedje maar niet écht trouw trouw achtig...aangezien wij het klein houden