Terug naar overzicht
Geen makkelijke keuze he als je de referenties bekijkt van beide. :)Ik was aan het twijfelen tussen beide dames.Heb gehoord dat Caroline Rigo heel goed is, maar heb zelf geen ervaring met haar. Ik heb gekozen voor Elisa en mijn proef was heel mooi. Ook mijn haar was heel mooi. Waarom ik nu net voor haar koos? Ik vond haar referenties net een ietsiepietsie leuker en ze maakt hier geen reclame wat bij mij overkomt alsof ze het niet nodig heeft. :) Mss een vreemde redenatie, maar zo ben ik. ;)
O ja kan je wel een voor en na laten zien adhv foto's. Mss het beste van mijn bruidsmeisje want die heb ik het beste getrokken. :) Mss je mail sturen naar wijtrouwenin2010@live.be
Dag StephanieBedankt voor je reactie!Ik heb precies ook een lichte voorkeur voor Elisa. Ze komt heel spontaan en los over.En dat zal die dag wel van pas komen denk ik ;-)Ik ben wel eens benieuwd naar enkele foto's, ja.Kan je deze sturen naar mijn mail strobbe.truus@belgacom.net?Merci!Truus
Hey truus, Is je mail juist want ik krijg een foutmelding...
Ja, het is correct.Misschien een te zwaar bestand?Anders mag je sturen naar truusstrobbe@gmail.com Dat gaat ook voor zware bestanden.Bedankt!Truus