Terug naar overzicht
HeyWij trouwen ook op 12/06/2010. En volgende zijn al in orde bij ons:- gemeente- kerk- vervoer- zaal- dj- fotograaf- kleed- gastenlijst- misboekjeVeel succes met je voorbereiding!!! :)Groetjes
Hoi Sarah,wij trouwen ook op 12/06/2010.Ondertussen hebben we al het volgende geregeld- wet- feestzaal- dj- fotograaf- ceremoniemeester- gastenlijstDit weekend gaan we de kerk in orde brengen, en begin december ga ik op zoek naar een kleed.Waar gaat jullie trouw door?GroetjesDeanie
hey ik trouw ook op 12juniwij hebben:gemeentetrouwkleedzaaltraiteurfotograafdjvervoerceremoniemeesterringenin december eindelijk afspraak met deken voor de kerk in orde te makengroetjesclaudiawij trouwen in temse
hoi,wij trouwen ook op 12/06/2010.het volgende is bij ons al gepland:* gemeente*vervoer*kapster*make-up*trouwjurk*fotograaf*zaal*traiteur*djen voor de ringen hebben we binnen 2 weken een afspraak.ons huwelijk gaat door in bornemlesley
hoi! bedankt voor jullie reacties!onze trouw gaat door in Edegem, maar het feest is in Temse. Bij ons is al in orde :- trouwkleed- zaal- dj- fotograaf- trouwringen- traiteur voor 's avondsnog dringend in orde te maken :- gemeente (mag pas in december)- misboekje (bijna af)en de andere dingen kunnen nog even wachten :-)Waar laten jullie jullie haar doen?Ik heb al enkele topics hierover gelezen, maar mssn hebben jullie ervaringen? groetjes en ook voor jullie veel succes!sarah
hey we trouwen op 19/6/10 ( een weekje later)al geregeld:uitnodigingentraiteurkerkstadhuisfeestzaalvervoermisboekjemuziekkleedjekapsternagelsfotograafvideoen dinsdag naar ringen kijken :)bezig met decoratie zaal bijeen te zoeken (parochiezaal)groetjes tania
HoiWij trouwen ook op 12 juni 2010 te Damme.Het volgende is al in orde :- stadhuis- fotograaf (onze buurman)- feestzaal- uitnodigingen (gemaakt door schoonzoon)- dj- ringen- gastenlijst- kapper- bruidsjurk- make-up (buurvrouw)- bezig met muziek stadhuis & huwelijksreisgroetjes en succes met de voorbereiding van jullie huwelijk!Marleen