Terug naar overzicht
Hey Anke,Zoveel kandidaten op je lijstje ! Zoals ik reeds eerder gezegd heb op dit forum ga je van de meeste dj's hier niets terugvinden op het internet of deze website - enkele discobars die hiervoor betalen niet te na gesproken. Andere mensen moeten het hebben van mond/mond publiciteit van de mensen die aanwezig waren op een of ander feest. En zelfs : wat voor familie A de max was, kan voor familie B een afgang zijn. Niet alles hangt enkel af van de DJ - hou ook rekening met de familie : zijn het dansers/praters, oud/jong, enz. Ga af op je buikgevoel en praat met enkele van de dj's van je keuze ! Wens je meer info kan je natuurlijk ook bij mij terecht via hout1234@hotmail.comSucces
beste anke, ik vont een dj kiezen ook moeilijk er zijn er ten eerste al zo veel ,zijn ze wel goed,is hij wel goed koop .En na lang zoeken zijn wij uit gekomen bij dj team xplosive. Toevallig tegen gekomen op een andere bruiloft .En daar zijn wij echt heel tevreden over Ze nodigde ons uit voor een gesprek wij zijn daar op ingegaan en op dat gesprek daar heeft hij dan al zijn opties laten zien met lichten en boksen en ja wij zijn er echt tevreden over geweest Ze zijn trouwens ook goed koop wij hebben voor onze avond 270 euro moeten betalen met kilometers en draaien tot 4 uur,en met scanners en allemaal extra’s. Voor die prijs en kwaliteit vindt je er geen neem maar eens een kijkje op www.djteamxplosive.be en vraag achter jelle Zijn privé mail adres is jelle_vdo@hotmail.com Zij hebben van ons feest een pracht van een avond gemaakt daarom raad ik ze iedereen aan .Gr sofie
hallo Anke,wij hebben wesley's discobar al verschillende keren ontmoet en ik kan u mede delen die is kei goed steeds veel ambiance met muziek voor jong en oud. ik zou zeggen een echte aanrader. trouwens zeer mooi materiaal en zuivere klank.groetjes Dirk
Nog niet van gehoord, maar persoonlijk was ik erg tevreden over Disco Service. http://discoservice.wordpress.com/ Heel correct van prijs, vriendelijke mensen en een goede service.