Terug naar overzicht
Als ik me niet vergis, hebben wij voor 70 uitnodigingen met aparte kaartjes voor het avond- en dansfeest +/- €250 betaald bij AVA. Veel hangt af van de kaart die je kiest... Je hebt kaarten van €1 stuk, maar evengoed van €3 stuk. De drukkosten blijven meestal hetzelfde.Het voordeel bij AVA is dat je geen meerkost hebt om in kleur de tekst te drukken. Bij een drukker is vaak zwart de standaardkleur en voor een andere kleur komt er een surplus bij.Wij hadden op een kleine 2 weken onze uitnodigingen.Als je een eigen ontwerp wil laten drukken, denk ik niet dat je bij AVA terecht kan, maar daarvan ben ik niet zeker...Groetjes,Véro
Je kunt bij Ava ook terecht met je eigen ontwerp. Wij wilden dit in eerste instantie doen, maar gaan onze kaarten volledig zelf maken.succes!
Bij ons ongeveer 300 euro voor 75 uitnodigingen. Kaartjes voor receptie, avondfeest apart. Je hebt natuurlijk goedkopere en ook duurdere uitnodigingen....! ;-) Gewoon kiezen wat jullie mooi vinden!
wij hadden zelf onze uitnodigingen gemaakt, wekwamen op zo'n 350euro (120uitnodigingen, 80menu's, 65volledige misboekjes), we gaven ons geld ook liever uit aan andere dingen, uitnodigingen belanden bij de meesten toch bij het papier.
Wij hadden onze uitnodigingen zelf ontworpen en daarna laten drukken bij de drukker. Voor 80stuks was het ong 125euro.groetjes
leuk! kunnen we jullie uitnodigingen eens bekijken? Ben wel benieuwd! htrouw2010@hotmail.com groetjes