Terug naar overzicht
Misschien op de toeristentoren in Herentals en aan het bos waar die in staat? Hoe het juist noemt weet ik niet, maar mijn grootmoeder woont daar vlakbij en ik vind het daar wel mooi.Op de site van de fotograaf die ik neem staat er een fotoreportage van koppeltje die deze locatie gekozen had. Als je wil mail ik je de site.
Hallo Davina,wij wonen in OLV-Olen en zijn getrouwd op 10.10. Onze fotografe was Lies Meylemans en wij hebben foto's getrokken onder de brug in St-Jozef Olen, daar aan het pleintje van dieje bakker. Daar kan je onder de brug gaan, sta je droog voor eventuele regen en heb je brugpijlers die met graffiti bespoten zijn, heel mooi! Onze andere locatie was de brandweerkazerne van Herentals, maar das omdat mijn man brandweerman is. Veel succes nog!Cindy
Beste Hannelore,Merci vr je reactie.Je mag zeker en vast dat doormailen.Indien je mn e-mailadres nodig hebt, vraag je het maar.Ik ben nog niet goedwegwijs met deze site :)
even terzijde: wij trouwen ook op 8/05/2010.Proficiat! ook aan de andere bruidjes :-)