Terug naar overzicht
Hoi LiesbethMijn vriend en ik zijn eens een kijkje gaan nemen bij Leën in Hasselt ! ( Mijn vriend is namelijk afkomstig van Limburg maar we wonen langs de kanten van brussel, we waren voor een weekendje bij zijn ouders en besloten om te gaan winkelen in hasselt )We dachten kom we gaan hier eens binnen om opzoek te gaan naar uitnodigingen en ideetjes voor ons huwelijkWe vroegen hen of we even in de mappen met kaartjes voor huwelijken mochten kijken en dat was voor hen geen enkel probleem we mochten direct gaan zitten en ze kwamen daar met een stuk of 7 mappen aan ! :) das natuurlijk wel veel om dat allemaal te bekijken ! We hebben er een paar rustig bekeken en zijn dan doorgegaan ! ze waren enorm vriendelijk en niet opdringerig...ik denk dat als je zou vragen dat je ze voor een paar dagen wilt meenemen om eens rustig te bekijken dat dat geen enkel probleem zou zijn ! je kan misschien eens bellen ! groetjes Hilde
Ik ben ook van hasselt. Leën is goed, maar wel niet de goedkoopste...Groetjes, Isabelle 20/05/2006