Terug naar overzicht
Wij hadden ook geen bruidskindjes. Dat bood voor ons absoluut geen meerwaarde en we voelden ons veel onbezorgder zonder kindjes op stap te gaan.Trouwens de kerk zat al stampvol kindjes (ik ben leerkracht in 2 klassen)...Groetjes,Véro
Wij hebben er ook geen. We trouwen niet voor de kerk & vinden dit voor de rest wat overbodig!
wij gaan wel 2 bruidskindjes nemen. ons zoontje en een vriendinnetje. wij trouwen ook niet voor de kerk hoor... wil ons zoontje er mee in bij betrekken
Wij hebben elk al een dochter van 7 dus zij zijn onze bruidsmeisjes maar moesten we nu zelf geen kindjes gehad hebben dan waren er waarschijnlijk géén bruidskindjes. Is niet echt iemand in de familie met kindjes jong/oud genoeg daarvoor
Moesten wij niet direct kids in de buurt hebben die we als bruidskindjes wilden, hadden wij er ook geen. Maar ik ga al jaren babysitten op 2 supergeweldige jongetjes en zij gaan mijn bruidskindjes zijn, ze zullen dan 5 en 7 zijn. Maar dus geen meisjes, enkel jongens. En om nu speciaal naar een meisje te gaan zoeken, is een beetje onozel he. Ik heb met die 2 jongens een heel goeie band en dat is dan ook de reden dat ik ze er graag bij heb!Ik vind dat je zelf bepaald of je al dan niet bruidskindjes hebt. Belangrijkste is dat je zelf geniet en je goed voelt die dag!Groetjes,Kim (13/08/2010)
aangezien wij zelf 2 dochters hebben, zijn deze onze bruidskindjes. maar als wij zelf geen kinderen zouden gehad hebben dan hadden wij ook geen bruidskindjes gevraagd.dus je moet het echt niet als een verplichting zien hoor.lesley12/06/2010
wij hadden 4 bruidskindjes, onze eigen 2 zoontjes en hun neefje en nichtje, ik vond het gewoon leuk om ze erbij te betrekken. Iedereen zijn keus.
Wij hadden geen bruidskindjes. Alleen al omdat we niet echt neefjes/nichtjes hebben waar we heel close mee zijn. En mijn metekindje wat met haar 2 maanden wat te jong :-)
hoi, ik vind niet echt een must. we trouwen in februari en ik heb alleen mijn dochter die bruidsmeisje is. anders moet je nog eens alle kosten van de andere kindjes betalen ook. en tenslotte, jij bent de ster he die dag. dan moet je je ook niet zenuwachtig maken of ze wel zullen stil zijn of braaf zijn, of wel doen wat ze gevraagd zijn te doen. dit is mijn mening. succes!
Oh, ik denk niet dat veel mensen bruidskindjes nemen omdat het "moet", 't is wel 'n uitgelezen kans om kids waarmee je speciale band hebt ook wat in de schijnwerpers te zetten en zich speciaal te doen voelen.Bij mij zijn dat m'n metekindjes (de oudste v. 7 jaar sws, de jongste moet nog geboren worden en zou 'n half jaar zijn, dat laten we nog open). Wij vonden het wel leuk om 'n bruidsjonker te hebben voor m'n aanstaande, ook daarvoor hadden we perfecte kandidaat, broertje van m'n oudste metekindje, 't is 'n echte kapoen. Door hun opvoeding en karakter (zijn vrij rustig) heb ik er volste vertrouwen in dat 't niet al te bont wordt, maar dat is zoals reeds aangehaald dat je in elk geval individueel moet bekijken.