TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
s
1-6-2007
|
6-11-2009 17:37:26
En lijken jullie verder op elkaar? Met ander kapsel, juwelen,... ziet een jurk er meteen anders uit.
Kan je geen link plaatsen van de twee jurken? Ik ben te lui om ze beide op te zoeken.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-11-2009 17:39:15
Op de website kan ik van beide kleedjes enkel het bovenstuk zien en dat is toch wel anders... Niet? Zeker als je de achterkant vergelijkt. Ok, het is beiden een V-hals, maar voor de rest lijkt me dat toch wel een heel ander kleed, hoor... Ik zou me geen zorgen maken en je weet wat ze zeggen... De soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ze opgediend wordt!
Groetjes en kop op!
Véro
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-11-2009 17:42:06
Oh ja, en zij trouwt toch eerst? Wat kan het haar dan schelen dat jij eventueel met hetzelfde kleed zou trouwen??? Haar dag is dan toch al om?
Nogmaals groetjes en kop op! ;-)
Véro
|
|
wendy
24-8-2010
|
|
|
natasja
6-5-2011
|
6-11-2009 18:59:24
hey ben ook ff gaan zien... mja is inderdaad niet het zelfde hoor... maak je maar geen zorgen... Vraagje het kleed van marylise ( cello) heb je die ook in andere kleuren dan in het wit? x
|
|
wendy
24-8-2010
|
6-11-2009 19:14:23
Hey Natasja ,
Bedankt voor je reactie , dat kleedje van marylise in andere kleuren dat weet ik nou niet precies. Ik weet dat ze hem in Chapeau hebben , dus mss is bellen dan? Grtjs
|
|
Karmen
29-5-2010
|
6-11-2009 20:31:15
Het is natuurlijk niet hetzelfde kleedje, maar de stijl is natuurlijk wel vergelijkbaar, daar begrijp ik haar wel in! Anderzijds begrijp ik totaal niet waarom ze zich aanstelt! Om te beginnen trouwt zij eerst & zal haar kleed dus eerst bewonderd worden & ten tweede, als ze haar huwelijk wil afblazen om een kleed alleen, is er iets grondig mis met haar ingesteldheid & kan ze inderdaad beter niet trouwen!
|
|
lesley
12-6-2010
|
6-11-2009 20:46:23
hey wendy,
het is niet hetzelfde kleed ok maar wel dezelfde stijl. moest uw schoonzus nu niet eerst trouwen zou ik me ergens nog kunnen voorstellen dat ze teleurgesteld is dat jullie in dezelfde stijl van kleed zouden trouwen maar voor haar maakt het niet uit want zij is eerst. ik zou proberen van er eerst nog eens rustig met haar over te praten en indien jullie toch niet tot een compromis komen misschien toch uitzien naar een ander kleed of in de bruidswinkel vragen om iets te veranderen aan uw kleed dat het precies een andere genre lijkt. ik weet nl dat bij een kleed van linea raffaeli je nog veel kan aanpassen aan eigen smaak, ik heb ook een kleed besteld uit hun collectie en ik heb een samenstelling gemaakt van een rok uit de nieuwe collectie en een top uit de collectie van vorig jaar. dus er is bij dit merk veel mogelijk. ik hoop alleszins dat jullie tot een compromis komen zodat jullie allebei schitteren op jullie dag.
lesley 12/06/2010
|
|
stephanie
4-9-2010
|
7-11-2009 10:46:47
Ik ben het volledig eens met wat de anderen hier aangehaald hebben hoor! De achterkant is compleet verschillend en jouw band om je nek is veel breder! Wss is ze even in paniek geschoten, mss gaat dit gewoon over als ze het even laat bezinken... Je kan er niet omheen dat er heel wat trouwkleedjes zijn die op elkaar lijken he. Als we ons daar allemaal zorgen over moeten gaan maken en kijken naar onze vriendinnen en familieleden dan dan ooit nog na ons zouden trouwen ed, dan zijn we goed bezig! ;) Niets van aantrekken, ze zijn niet hetzelfde. Probeer eens rustig met haar te praten als ze wat afgekoeld is. Leg alle foto's die je kan vinden naast elkaar en zet de verschillen in de verf. Mss dat je je haar anders kan doen ed...
|
|
Truus
29-5-2010
|
7-11-2009 12:39:02
Hallo Wendy
Het kleed lijkt aan de voorkant misschien redelijk op elkaar, maar de achterkant is toch volledig anders! En inderdaad, zij trouwt eerst, dus moet ze er geen probleem van maken.
Trouwens, proficiat met je keuze; ik heb vorige week hetzelfde kleedje gekozen ;-)
Ik heb wel een aanpassing gevraagd omdat ik die kant en die brede band niet zo graag zag. Dus nu heb ik de achterkant van een ander kleed.
Succes nog en trek het je niet aan!
Groetjes Truus
|
|
wendy
24-8-2010
|
7-11-2009 15:13:02
Hey Truus ,
Ook ik laat die kant op de achterkant verwijderen want zie het ook niet graag :-) en kan je die achterkant laten veranderen dan?? Wat heb jij dan laten doen want ik wou die brede banden ook weg maar dacht het niet kon ? Grtjs ! x
|
|
els
26-6-2010
|
8-11-2009 13:16:47
Niemand kan vermijden dat iemand anders hetzelfde kleedje kiest of iets dat er goed op lijkt. De bruidswinkels hebben dikwlijls dezelfde kleedjes, hoever ze ook uiteen liggen. Als je schoonzus dat niet wil, moet ze maar naar een ontwerper gaan en een uniek model laten maken. Ze gaat toch ook niet bij de uitgang van alle kerken gaan staan om de bruidjes scheef te bekijken die hetzelfde kleedje hebben durven kopen hebben als zij !!! Hoe flauw, zeg ! En amai, ook plezant voor die man van haar. Niet met hem willen trouwen omwille van het trouwkleed van haar schoonzus ! Zoiets onnozels heb ik nu nog nooit gehoord !! Niet aantrekken ! Je moet je zin doen. Je trouwt maar één keer en dan moet je kleedje ook je droomkleedje zijn, vind ik. Denk er niet teveel aan. Het maakt toch geen verschil of je je er druk in maakt,eh. Groetjes,
|
|
wendy
24-8-2010
|
8-11-2009 20:18:31
Hey Meiden !
Bedankt voor jullie Meningen en ik heb het ondertussen al van me kunnen afzetten. Het is inderdaad ook mijn dag ! en mijn droomkleed ! Dus bedankt meiden en voor ieder van jullie een fantastische dag gewenst !! Grtjs xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|