Terug naar overzicht
hallo Sandraik begrijp je hoorikzelf ben van Roeselare en kan je wel zeggen dat La Sposa een te grote naam heeft om zo'n blunders te maken.over het algemeen moet je een maand op voorhand gaan om nog eens te passen. Een vriendin van mij heeft haar jurk één dag voor haar trouw gaan afhalen... ikzelf mag er 2 wkn voordien om... hangt een beetje van winkel tot winkel af denk ik????ikzelf trouw een weekje voor je dus veel succes héIsabel12-12-09
Hoi Isabel ,Dank voor je gerust stellende woorden .Ik besef eigenlijk ook maar al te goed dat La Sposa zich niet kan permiteren zo"n blunders te maken .En ben ervan overtuigd dat dit ook niet het geval zal zijn .Het ligt volledig aan mij hoor :-) Ik vertrouw de mensen van La Sposa voor de volle 100 %mijn jurkje is er trouwens ééntje van het merk Marylisse ( Serena - collectie 2009)Heb jij ook je droomjurk in La Sposa gevonden ?Grts
geen stress :)ik heb ook in La Sposa mijn jurk gevonden, ook van Marylisse trouwens!groetjes en veel succes met de laatste voorbereidingSophie
Hallo Sandra,Echt niet panikeren ze, maar begrijp u reactie wel. Ikzelf heb dit gevoel ook gehad een 4 tal weken geleden, dit was toen vlak voor mijn eerste pasbeurt, binnen 1,5 week moet ik nog eens gaan en als dan alles goed is mag ik het mee naar huis nemen. Wij trouwen over 19 dagen, 26 november 2009.Groetjes Jessica26/11/2009