Terug naar overzicht
Beste Ibe,'Hans Zimmer' maakt typische filmmuziek. Eventueel 'Vangelis' of 'Hevia'. Ik denk dat je hieronder al een ruime keuze hebt, als je eens kijkt op youtube.Ik vind bv 'chariots of fire' van Vangelis heel mooi, maar ik weet niet of dit echt geschikt hiervoor is.Ik hoop dat ik je wat kon helpenVeel succes nog!
de groep ENYA heeft zeer mooie instrumentale liedjes....of persoonlijk vind ik ALLEGRIA uit Cirque de soleil een toppermvgDisco Noah
Wij hadden hiervoor Everloving van Moby gekozen. Only time van Enya is ook prachtig.
"Valse d'Amélie" uit de film 'Amelie Poulin' van Yann Tiersen is heel mooi. Het is ook een nummer dat je makkelijk kan verlengen of inkorten naargelang de duur van de communie (als het live gespeeld wordt tenminste :))Groetjes,Tine28/08/2010
Ik ben een professioneel geschoolde zangeres met meer dan 4 jaar ervaring qua huwelijken en recepties. Neem gerust een kijkje op onze website. Eigen keuze van liedjes mogelijk. Deze worden live gebracht (optie met live pianist tevens mogelijk).Prijzen en referenties op aanvraag.Groetjes,Nataliawww.alina.be mail@alina.be0499 14 74 20