Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Je kindje en de bruiloft ????

27-10-2005 23:16:49
Na het lezen van een reactie van Cindy komt mijn volgende 'probleem' naar boven.
Hoe ga ik dat doen met ons zoontje? Na zo'n lange vermoeide dag kan hij het natuurlijk niet heel de avond op het feest volhouden.
Hij is dan 2,5.
Maar de hele familie is op het feest dus ik heb niemand die op hem kan passen?
Hoe lossen jullie dit op?
Slapen jullie kindjes tijdens het feest op de feestlocatie?
En nemen jullie ouders die dan mee naar huis ofzo?
Pff...dit is echt iets om over te denken en ik kom er zo 1-2-3 niet uit.
Tips en suggesties zijn dus welkom!!

Mireille
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 432

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik28-10-2005 7:03:34

bij ons gaan de kindjes na het middagmaal tegen 18.00 naar huis.
En dan doet iedereen ze naar vrienden of familie of een babysit.

grts

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik28-10-2005 10:57:48

Hey,
Ja, wij zitten met hetzelfde probleem.
Uiteindelijk hebben wij niemand die oze kinderen kan bijhouden ( iedereen is op het feest ).
De oudste zijn dan 11 en 8,5 die zouden wel zeker blijven tot na de openingsdans. De kleinst is dan 4,5 en hopelijk kan hij ook nog blijven. Maar daarna zitten wij ook in de rats. Kan ik nu vragen aan mijn ouders om ze mee te nemen ( zij blijven niet erg lang op feesten, maar dit is onze trouw natuurlijk ). Ik denk dat ik ze het eens ga vragen.....
En hou je op de hoogte.

Groetjes Cindy

Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik28-10-2005 12:19:38

Hallo

Toen mijn papa voor de 2de keer getrouwd is, waren zijn 2 andere bengels nog maar 3j en 1j. er was daar een apart zaaltje, waar ze konden slapen.
Op mijn trouw, heeft mijn zus voor een babysit voorzien. Zo moet zij ook ni te vroeg naar huis.
Hopelijk geraak je er wijs uit.
Groetjes
Tascha
08.04.06

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik28-10-2005 13:57:08

Mijn nicht had hetzelfde probleem. Haar kindjes was amper 6 maanden toen ze trouwden. In de feestzaal was er een apart zaaltje, waar je echt niks hoorde van het feest. Hij heeft daar geslapen in een de kinderwagen. Voor oudere kindjes kan je een reisbedje voorzien.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-10-2005 16:24:36

Hey,

voor zo'n kind is slapen op het feest natuurlijk niet ideaal. En willen jullie nadien niet lekker samen zijn en romantisch alleen wakker worden? Dan is het misschien wel een idee om een babysit van de Bond of zo te vragen. Die zijn goed opgeleid en helemaal niet duur...

Groetjes,
Lieve

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik28-10-2005 23:03:02

Tja...iemand laten babysitten die ik niet ken of nog nooit geweest is? Ik weet het niet...Liever niet hoor. Als er nu iemand op past dan is het familie en dan vind ik dat vertrouwd, ik laat hem niet graag bij een vreemde en zeker niet op onze trouwdag.
Maar ik ga eens rekening houden met onze lokatie keuze, of er een mogelijkheid is om een reis bedje neer te zetten.
Nadien gaat hij dan met 1 van de ouders naar huis en slaapt hij daar verder.
Ik denk dat het zoiets gaat worden.

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik30-10-2005 10:55:16

Hoi Mireille,

Is er niemand die je enkel maar naar de receptie vraagt en die je wel kan vertrouwen met je kindje? Zo heeft mijn nicht dat toch gedaan! Haar kindje was toen ng maar 8 maand en is meegegaan met kennissen die enkel maar uitgenodigd waren naar de receptie! Ik heb nog een idee!
Ik weet niet van waar je bent? Maar ik werk in Brugge in een kinderdagverblijf waar er ook nachtopvang is! Als je natuurlijk geen andere oplossing vindt dan kan je dit mss overwegen! Het is echt wel aan te raden en dat zeg ik niet alleen omdat ik er werk hoor!
Je ziet maar he maar als je meer info wilt dan moet je maar mailen naar "debrastevens30@hotmail.com"
Dan kan ik je verder helpen!

Grtz en succes Debra
(11/08/06)

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik30-10-2005 12:18:55

Hey Debra,
Wij geven geen receptie, iedereen komt op het feest.
En wij zijn van de Kempen dus Brugge is wat te ver voor nachtopvang !
Maar ik zal eens onze onthaalmoeder vragen, misschien dat die wil oppassen??
Bedankt voor je tip in ieder geval.

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik30-10-2005 18:59:57

Wij hebben ook al gedacht om het aan onze vroegere onthaalmoeder te vragen. We zien ze soms nog wel eens, en het contact is ook nog ok. Ze heeft toch op onze kinderen gepast van toen ze 3 maanden waren tot ze naar school zijn gegaan.En ze zijn nu 11-8 en 4. Dus al wel enige tijd geleden. Maar ik ga het haar zeker vragen. Als ze het wil doen, nodigen we haar uit voor gans het avondfeest en als de kinderen dan moe worden kan ze, ze inneens meenemen.We regelen dan een taxi, want een auto heeft ze niet. Ik hou op de hoogte. Maar is het niet te vroeg om het nu al te gaan vragen? We trouwen maar eerst in juni 2006?

Groetjes Cindy

ikke

Meld misbruik30-10-2005 21:01:47

mijn ventje was toen ook 2,5 en had smiddags geen dutje kunnen doen...heeft het ingehaald in het gemeentehuis en de kerk, lag em lekker te ronken...mijn ouders zijn er om half een snachts mee naar huis gereden (was uur rijden) want het zijn toch geen lange opblijvers en was maar een intiem gebeuren (30 pers)... mijn schoonzus haar kinderen zijn daar gebleven en die lagen op de kamer te slapen ( boven feestzaal was hotel) met babyfoon ernaast

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik7-11-2005 21:10:38

Ja Cindy..wij trouwen 1 sept dus ik vind het ook nogal vroeg om onze onthaal moeder dat nu al te vragen. Maar aan de andere kant.... als ze het dan niet wil of kan dan weet je dat hè en kan je iets anders gaan zoeken.
Ik ga nog tot na de feestdagen denk ik, en dan in januari/februari ergens zal ik erover beginnen...of toch niet?
Ik weet het niet.
Ik zal haar eens naar de mogelijkheden vragen, dan vraag ik haar niet direct.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...