Terug naar overzicht
Geniet ervan! Over exact een weekje zitten wij nu ook bij de juwelier! Waar gaan jullie kiezen? :)
Veel plezier Chantal! Haha altijd moeilijk voor slechte beslissers he! Plezier zal je er toch aan beleven! :)
wij zijn gisteren gaan beslissen!Nu nog wachten tot april eer we ze kunnen halen... spannend! :-)Sarah
@Karmen: Het was spijtig genoeg niet zo'n goede ervaring :-( we waren bij fede di oro geweest en zijn zonder ringen naar huis gegaan echt een teleurstelling...x
@Stephanie: Het was spijtig genoeg niet plezierig...vonden het echt spijt! Had hier zo naar uitgekeken...x
@Sarah: Waar zijn jullie de ringen gaan kiezen? Bij ons was het niet zo'n leuke ervaring vandaag...spijtig genoeg :-(x
we hebben vandaag ook onze ringen gaan kiezen ook bij fede de oro geweest en wel goed meegevallen.ik vermoed dat het wat geluk is welke verkoopster het is toch nog veel geluk bij de verdere keuze in de zoektocht
@Ilse: Wss hadden wij idd niet de juiste verkoopster...nix aan te doen :-) maar leuk dat jullie jullie ringen gevonden hebben!x
Wij hadden ook een verkoopster bij Fede di Oro en ik moet zeggen dat zij heel vriendelijk was en behulpzaam. Wij hebben een 2-tal weken geleden langsgeweest en zoals reeds bevestigde positieve reacties kunnen wij de onze er ook aan toevoegen. Wij hadden een uur en een kwart nodig om te kiezen en ze komen zeker niet opdringerig over. Het is inderdaad niet altijd makkelijk om te kiezen uit hun enorme keuze maar voor mij is hun manier van werken zeer professioneel.