Terug naar overzicht
Hey Eline,Wij hebben gekozen voor de Goede Herder. Heel vriendelijke man die alles goed uitlegt en die direct terug mailt bij een vraag ook hadden wij hier al veel positiefs over hoort. We hadden ook eerst naar rent a priest gebeld maar aan de telefoon klonk die man redelijk nors dus de eerste indruk was al nie echt super! Bij de goede herder hadden we van het eerste telefoongesprek al een goed gevoel. Ik denk dat de goede herder ook iets goedkoper is dan rent a priest maar zoveel verschil zit hier natuurlijk niet op. Het is een eigen keuze die je maakt, maar je zal wel de goede keuze maken ;-) gewoon op het gevoel afgaan! Veel succes met de voorbereidingen.Groetjes,Chantal17/07/2010
hey, wij hebben niet echt positieve ervaringen met rent a priest. vandaar dat we er ook voor gekozen hebben om in zee te gaan met het uvv. zij hebben deze zomer onze viering verzorgd en het was tiptop in ordeDeze organisatie werkt ook volledig kosteloosgroetjes ellen
Om het compleet te maken :)Wij trouwen met Rent a priest en ik ben zeer tevreden over hun service. Je doet alles hoe je het zelf wil doen. Alles kan, alles mag. Naar verluidt is de oprichter Norbert Bethune wel een beetje een brompot aan de telefoon. Maar dat heeft hij aan mij niet laten merken in elk geval. Het klopt wel dat hij niet als de meest sympathieke man naar voren komt tijdens de eerste indruk. Enfin, als je het niet met hem kan vinden, er is nog genoeg andere keuze uit voorgangers. De kostprijs van rap is denk ik een kleine 300 euro.Wij beginnen binnekort de detailbesprekingen met onze voorganger en ik kijk er echt naar uit!
Geen enkele kon ons bekoren, daarom leidt een goede vriendin van ons de viering waardoor het nog vrijzinniger, gezelliger en intiemer wordt...Ben curieuse welke je gaat kiezen!Nog veel succes!
Hallo Eline,Ik sluit mij volledig aan bij Chantal. Wij hebben onze viering gedaan met Johan van de Goede Herder. Ook wij hadden vanaf het eerste telefoongesprek een goed gevoel dat alleen maar versterkt is tijdens ons gesprek met Johan. Johan heeft tijdens dat gesprek een heel goede uitleg gegeven over de soorten vieringen en wat je hierin allemaal kan verwerken. Je krijgt ook via email heel erg veel hulp door middel van voorbeeld documenten. Het was de viering waar we allebei van gedroomd hebben. Een unieke, persoonlijke en super romantische viering die niemand onberoerd heeft gelaten. Hoe sneller je contact opneemt, hoe meer tijd je hebt natuurlijk om jullie viering voor te bereiden in alle rust. Met de prijzen kan ik je niet helpen maar wij vonden het absoluut een redelijke prijs bij de Goede Herder als je ziet wat je allemaal in de plaats krijgt.Veel succes!Groetjes,Ilse & Kristof85 dagen getrouwd
Hey,Ik kan alleen maar zeggen dat ik mij volledig aansluit bij Chantal en Ilse! Ook wij deden onze viering met Johan van "de goede herder" en het was gewoon: subliem"! alles verliep voortreffelijk en iedereen was daarna héél aangenaam verast want eigenlijk weten de mensen niet zo goed wat ze moeten verwachten.En alle commentaar was heel positief! Bij ons was het zoals we gedroomd hadden.En ik moet zeggen ...er word nog dikwijls over gepraat bij ons!Alles verloopt heel vlot na het eerste gesprek. Alles wordt haarfijn uitgelegd en als je iets niet weet...een mailtje ..en ze helpen je verder!Kortom.... wij zouden het zeker opnieuw doen! zeker weten!!!!!