Terug naar overzicht
hey tania,ik maak het boekje in Publisher. Dan kan je al het formaat van de bladzijde kiezen en het in boek-vorm afdrukken.Groetjes,Sarah 12/06/2010
hey sandraik heb het gevonden maar hoe begin ik hieraan?
Hey,In het copycenter waar ik altijd ga, vragen ze om je boekje gewoon op A4-formaat te typen en dan verkleinen zij dat gewoon op A5 en maken ze er een boekje van.Groetjes,Tine
In word werken en dan als je het afdrukt moet ergens 'booklet' aanduiden. dan kan je het zelf in een boekje vouwen.
Het copy center vroeg dit ook aan ons. A4 of A5. We moesten het dan ook gewoon op een A4 document binnen brengen. We hebben wel voor A4 gekozen. Ik heb niet graag van die kleine boekjes. Dan moet je te rap je blad omdraaien. Als je dan efkes niet oplet weet je niet meer waardat ze zitten. Het bestand hebben we wel van word naar pdf moeten omzetten. (op internet via zamzar is dit heel gemakkelijk)groetjes, Carolina
Hoi..Ik heb bedacht dat ik enkel een boekje laat drukken voor degene die ook effectief iets gaan doen (lezen ofzo)..Weet je. Ik vind het altijd vervelend dat niemand op of om kijkt bij een trouw. Iedereen zit zowat in dat boekje te blaren en eigenlijk let niemand écht op de teksten die voorgelezen worden. Vandaar mijn besluit om er maar een paar te drukken en de rest MOET opletten ;o))