Terug naar overzicht
Hey Evi,in Sint-Joris-Winge is er E&L Ceremoniecars. Zij verhuren verschillende soorten oldtimers (Jaguars, Vanguard, Rolls Royce, Mercedes) en ook andere ceremoniewagens.Hun adres:Sint-Jorisveld 1503390 Sint-Joris-Winge016/63 26 14GroetjesELKE12-08-2006
Elke,Wij hebben dezelfde dag als jullie.Waar trouw jij?Wij huwen in Lokeren.Groetjes..Ingrid
Hey Ingrid,wij huwen in Waanrode, Vlaams-Brabant, tussen Diest en Tienen.Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!ELKE12-08-2006
Beste Evy,Om te beginnen wens ik je veel succes met al je voorbereidingen.Je zoekt een oldtimer.Misschien kan ik je helpen.IK heb er namelijk 3 een jaguar MK2 (1966) een MGB (1968) en een Citroën Dyane.Voor de Citroën kan ik voor verschillende wagentjes zorgen. Ook voor de Jaguar maar dat valt nogal duur uit want dit is een luxe wagen hé.Enkel de Mg is zonder chauffeur. D.w.z. dat een van jullie beide hiermee mag rijden maar op voorwaarde dat de bestuurder eerst eens een testrit komt doen.Wij zijn wel aanwezig tijdens het rijden op de huwelijksdag.Ik woon in de buurt (Overijse).Als je interrese hebt stuur me gerust een e-mail. pascal.sohie@pandora.be.