Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oldtimers regio Vlaams Brabant

28-10-2005 10:54:25
Hallo allemaal,
Ik ben nog op zoek naar een adres waar ze oldtimers verhuren voor onze huwelijksdag. De gele gids heeft me niet echt verder geholpen en ook op internet zijn de adressen redelijk ver uit onze buurt. Als iemand ons aan een adres kan helpen, liefst regio Diest - Leuven, dan zijn wij heel gelukkig.
Bedankt

Evy
26-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 676

Elke
12-8-2006
 Meld misbruik28-10-2005 11:57:14

Hey Evi,

in Sint-Joris-Winge is er E&L Ceremoniecars. Zij verhuren verschillende soorten oldtimers (Jaguars, Vanguard, Rolls Royce, Mercedes) en ook andere ceremoniewagens.
Hun adres:
Sint-Jorisveld 150
3390 Sint-Joris-Winge
016/63 26 14

Groetjes
ELKE
12-08-2006

ingrid

Meld misbruik30-10-2005 9:24:01

Elke,
Wij hebben dezelfde dag als jullie.
Waar trouw jij?
Wij huwen in Lokeren.

Groetjes..Ingrid

Elke
12-8-2006
 Meld misbruik30-10-2005 11:59:31

Hey Ingrid,

wij huwen in Waanrode, Vlaams-Brabant, tussen Diest en Tienen.

Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!

ELKE
12-08-2006

pascal

Meld misbruik4-11-2005 10:10:49

Beste Evy,
Om te beginnen wens ik je veel succes met al je voorbereidingen.
Je zoekt een oldtimer.
Misschien kan ik je helpen.
IK heb er namelijk 3 een jaguar MK2 (1966) een MGB (1968) en een Citroën Dyane.
Voor de Citroën kan ik voor verschillende wagentjes zorgen. Ook voor de Jaguar maar dat valt nogal duur uit want dit is een luxe wagen hé.
Enkel de Mg is zonder chauffeur. D.w.z. dat een van jullie beide hiermee mag rijden maar op voorwaarde dat de bestuurder eerst eens een testrit komt doen.
Wij zijn wel aanwezig tijdens het rijden op de huwelijksdag.
Ik woon in de buurt (Overijse).
Als je interrese hebt stuur me gerust een e-mail. pascal.sohie@pandora.be.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...