Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal regio Willebroek

7-11-2009 19:47:55
het iedereen
Als pas verloofd koppel zijn we op zoek naar een mooie locatie voor ons huwelijk.
Meningen over De passade in mechelen? of de Rietgaard in Bornem?
of andere regio willebroek?

mercikes xx

Yolande
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1454

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik8-11-2009 10:44:02

Hey Yolande,

Wij zijn van Bornem, dus zochten in +/- dezelfde regio.

Ik vond ze in De Rietgaard persoonlijk niet zo vriendelijk, dus wij hebben die zaal niet gekozen.

De zaal die wij gekozen hebben is Het Hof van Coolhem in Kalfort: erg mooie zaal in een unieke omgeving en vriendelijk onthaal!

Andere zalen die we gaan bekijken zijn:

Salons van Bogaert in Temse: ook erg vriendelijke mensen, we zijn hier al naar een trouwfeest geweest en dit was perfect in orde!

Hof ter Buecken in Buggenhout: iets verder, maar ook erg vriendelijke mensen en de zaal was goed in orde.

Het Schalienhuys in Temse: Vooral erg mooie tuin! Maar de zaal was wat klein voor ons.

L'écurie in Aartselaar: ook mooie zaal.

De Jachthoorn in Kontich: Hier hebben we lang over getwijfeld, maar we hebben deze zaal uiteindelijk niet genomen omdat de grootste zaal te groot was voor ons en de iets kleinere dan weer te klein... :p

De Koekoek in Aartselaar: hier zijn wij niet naar gaan kijken, omdat we toen al besloten hadden om Hof van Coolhem te nemen, maar mijn ouders zijn hier deze zomer naar een trouwfeest geweest en waren ook erg tevreden.

Hopelijk zet deze lijst je al een beetje op weg :)

Groetjes,

Sarah

Kim
26-6-2010
 Meld misbruik8-11-2009 10:50:30

Wij wonen in Boom en hebben dus in zelfde regio gezocht als jullie ...
Hangt er misschien wel van af wa voor feest je wilt.
Wij hebben een dansfeest voor alle vrienden en familie. Wij doen ons feest in De Schorre, mogen zaal zelf aankleden en versieren.
In zelfde stijl heb je in Waarloos het Berkenhof en in Aartselaar De Koekoek.

Groetjes
Kim

Yolande
11-9-2010
 Meld misbruik8-11-2009 12:14:58

mercikes voor de vele suggesties
nu weten we toch al ietsje meer

groetjes
xx

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik8-11-2009 22:05:32

Ook wij kozen voor Hof van Colhem. De prijs vs. service lijkt me er dik ok. Moeten nog langs om te tekenen. Is gaan horen?

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik9-11-2009 20:04:04

hey yolande,

ik ben van Bornem en heb dus al 2x een trouwfeest bijgewoond in de rietgaard. het is best een nette zaal en redelijk groot maar qua vriendelijkheid vind ik het toch ook niet dat. Wij hebben er dus voor gekozen om daar niet naar toe te gaan. Onze avondfeest gaat door in zaal victory aan het station te Bornem. dit is een grote zaal en redelijk prijselijk, je moet natuurlijk wel nog voor een traiteur zorgen en je zaal zelf aankleden. maar hiervoor gaan we aan onze vrienden vragen om te komen helpen de avond voordien, zo kan ik de zenuwen nog wat van me afzetten en wordt de tijd toch nog leuk door gebracht.

lesley
12/06/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info