Terug naar overzicht
Hey Yolande,Wij zijn van Bornem, dus zochten in +/- dezelfde regio.Ik vond ze in De Rietgaard persoonlijk niet zo vriendelijk, dus wij hebben die zaal niet gekozen.De zaal die wij gekozen hebben is Het Hof van Coolhem in Kalfort: erg mooie zaal in een unieke omgeving en vriendelijk onthaal!Andere zalen die we gaan bekijken zijn:Salons van Bogaert in Temse: ook erg vriendelijke mensen, we zijn hier al naar een trouwfeest geweest en dit was perfect in orde!Hof ter Buecken in Buggenhout: iets verder, maar ook erg vriendelijke mensen en de zaal was goed in orde.Het Schalienhuys in Temse: Vooral erg mooie tuin! Maar de zaal was wat klein voor ons.L'écurie in Aartselaar: ook mooie zaal.De Jachthoorn in Kontich: Hier hebben we lang over getwijfeld, maar we hebben deze zaal uiteindelijk niet genomen omdat de grootste zaal te groot was voor ons en de iets kleinere dan weer te klein... :pDe Koekoek in Aartselaar: hier zijn wij niet naar gaan kijken, omdat we toen al besloten hadden om Hof van Coolhem te nemen, maar mijn ouders zijn hier deze zomer naar een trouwfeest geweest en waren ook erg tevreden.Hopelijk zet deze lijst je al een beetje op weg :)Groetjes,Sarah
Wij wonen in Boom en hebben dus in zelfde regio gezocht als jullie ...Hangt er misschien wel van af wa voor feest je wilt.Wij hebben een dansfeest voor alle vrienden en familie. Wij doen ons feest in De Schorre, mogen zaal zelf aankleden en versieren.In zelfde stijl heb je in Waarloos het Berkenhof en in Aartselaar De Koekoek.GroetjesKim
mercikes voor de vele suggestiesnu weten we toch al ietsje meer groetjesxx
Ook wij kozen voor Hof van Colhem. De prijs vs. service lijkt me er dik ok. Moeten nog langs om te tekenen. Is gaan horen?
hey yolande,ik ben van Bornem en heb dus al 2x een trouwfeest bijgewoond in de rietgaard. het is best een nette zaal en redelijk groot maar qua vriendelijkheid vind ik het toch ook niet dat. Wij hebben er dus voor gekozen om daar niet naar toe te gaan. Onze avondfeest gaat door in zaal victory aan het station te Bornem. dit is een grote zaal en redelijk prijselijk, je moet natuurlijk wel nog voor een traiteur zorgen en je zaal zelf aankleden. maar hiervoor gaan we aan onze vrienden vragen om te komen helpen de avond voordien, zo kan ik de zenuwen nog wat van me afzetten en wordt de tijd toch nog leuk door gebracht.lesley12/06/2010