Terug naar overzicht
Echt fijn voor jullie! Wij gaan volgende week kiezen, wel niet bij Fede di Oro, & ik kan al nauwelijks wachten! ;)
wij gaan op 21 november naar fede di oro voor onze ringen kijken, ik verwacht er echt heel veel van want ik heb nog niets dan goede reacties gelezen hier over deze juwelier. hopelijk vinden we ook onze droomringenlesley12/06/2010
Ook wij hebben trouwringen besteld bij Fede di Oro te Izegem. Na het bezoeken van een 5-tal juweliers waren zij de winkel met het mooiste aanbod en de kreatiefste modellen van trouwringen. Ook naar prijs en service geven zij hele goeie voorwaarden, nu dragen wij de ringen reeds een aantal maanden en ze blijven heel mooi. Wij hadden ze al tegengekomen op een paar trouwbeurzen en waren meteen al in de wolken van die ringen, reeds een paar kennissen van ons hebben ook daar besteld en zijn ook zeer positief.
Onze ringen komen ook van Fede di Oro, kan er enkel positief over zijn qua service, keuze en dienst verkoop aangezien zij de ringen zelfs thuis komen afleveren. Ik raad zeker aan om langs te gaan vooral omwille van de unieke modellen en groothandelsprijzen. Wij moesten ong 1u30 minuten rijden maar we hebben er zeker geen spijt van!