Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen gaan kiezen

7-11-2009 21:12:56
hallo toekomstige bruidjes,
we zijn vandaag onze ringen gaan kiezen in izegem bij de winkel fededioro.
we zijn daar zeer goed ontvangen ondanks het feit dat we geen afspraak gemaakt hadden
zeer veel keuze en mogelijkheden!!

morgen ga ik met een vriendin naar de opendeur bij jagré....eens gaan kijken voor mijn droomkleed

groetjes aan iedereen

ilse
17-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 583

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik7-11-2009 22:46:49

Echt fijn voor jullie! Wij gaan volgende week kiezen, wel niet bij Fede di Oro, & ik kan al nauwelijks wachten! ;)

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik8-11-2009 21:34:05

wij gaan op 21 november naar fede di oro voor onze ringen kijken, ik verwacht er echt heel veel van want ik heb nog niets dan goede reacties gelezen hier over deze juwelier. hopelijk vinden we ook onze droomringen

lesley
12/06/2010

C
15-7-2008
 Meld misbruik10-11-2009 8:59:15

Ook wij hebben trouwringen besteld bij Fede di Oro te Izegem. Na het bezoeken van een 5-tal juweliers waren zij de winkel met het mooiste aanbod en de kreatiefste modellen van trouwringen. Ook naar prijs en service geven zij hele goeie voorwaarden, nu dragen wij de ringen reeds een aantal maanden en ze blijven heel mooi. Wij hadden ze al tegengekomen op een paar trouwbeurzen en waren meteen al in de wolken van die ringen, reeds een paar kennissen van ons hebben ook daar besteld en zijn ook zeer positief.

Kathleen
8-8-2008
 Meld misbruik10-11-2009 10:40:03

Onze ringen komen ook van Fede di Oro, kan er enkel positief over zijn qua service, keuze en dienst verkoop aangezien zij de ringen zelfs thuis komen afleveren. Ik raad zeker aan om langs te gaan vooral omwille van de unieke modellen en groothandelsprijzen. Wij moesten ong 1u30 minuten rijden maar we hebben er zeker geen spijt van!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...