Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleuren Marylise jurken

8-11-2009 7:59:47
Hey iedereen,
Heb wat zitten rondsnuffelen op internet en een paar boekjes en vind de marylise jurken heel mooi. nu vroeg ik mij af of je de jurken in een andere kleur kan krijgen.

x

natasja
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 625

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik8-11-2009 10:46:25

hallo,

Op de website kan je de eventuele andere kleuren zien: www.marylise.be

Tine

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik8-11-2009 21:14:55

hey tine,
bedankt voor je reactie... maar ik kan niet zien dat er een kleed in verschillende kleuren verkrijgbaar is hoor op hun website
x

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik9-11-2009 9:46:46

Hoi Natasja,

ik had een rood kleed van Marylise, ik denk dus wel dat het in verschillende kleuren te verkrijgen zou zijn... (was er zeker ook in het wit). Ik had wel een pasmodel dat al in de winkel was (was een beetje aan de late kant), maar als je zou moeten bestellen vermoed ik dat ze het ook in andere kleuren kunnen maken, ze moeten het toch speciaal voor jou maken? Je kan het best eens vragen in een winkel die Marylise verkoopt.
groetjes
Nele

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik9-11-2009 11:07:02

Ik heb een bordeaux kleed van Marylise. Op de website staat het enkel in bordeaux maar in de winkel hadden ze het ook in het wit. Dus ik vermoed dat je de meeste kleedjes wel in andere kleuren kunt bestellen.

Lieve
4/09/10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...