Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket + kousenband weggooien

8-11-2009 10:19:01
Hallo iedereen,

gaan jullie ook bruidsboeket en/of kousenband weggooien? Wanneer in de loop van de avond zijn jullie van plan dit te doen?

groetjes,

Kirsten

Kirsten

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 630

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik8-11-2009 10:22:13

Hey Kirsten,

Bij ons is het de gewoonte dat de kousenband "verkocht" wordt. Wilde dit eigenlijk doen rond 23.30H, maar het nadeel is dan weer dat onze dansavond onderbroken wordt en dat is eigenlijk nooit goed voor uw feest. Zolang ze aant dansen zijn en plezier maken voelen de mensen niet gemakkelijk dat ze moe zijn, eenmaal ze even gezeten hebben is dit anders.

Groetjes Jessica
26/11/2009

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik8-11-2009 10:46:21

dag Kirsten,

Ik denk dat ik een tweede boeket ga laten maken om weg te gooien, en ga dit dan doen vlak voor de openingsdans zodat het dansfeest niet onderbroken wordt :)

Groetjes,

Sarah

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik8-11-2009 17:14:35

Ik heb mijn bruidboeket weggegooid toen het feest vollop bezig was. Ik denk rond 00u30??? Dit heeft het dansfeest gelukkig niet verstoord.

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik9-11-2009 8:03:11

Kirsten,

Mijn man heeft mijn kousenband weggeschoten toen we op de luchthaven stonden bij de douane...
Zo grappig...

Veel plezier en fun.

Gr.
Tess

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik9-11-2009 13:26:46

Als je het gewoon weggooit vind ik dat je het wel kan doen terwijl het dansfeest bezig is. Mensen gaan ook sneller meedoen en als je de muziek gewoon wat stiller brengt stopt het dansfeest niet en breng je de sfeer er nog wat meer in.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...