TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
28-8-2009
|
8-11-2009 10:45:30
Hallo,
Ik begrijp je frustratie volledig, iedereen kent een beetje dat probleem. Wij hebben nog zelf een 20tal mensen opgebeld (vergeten,moest dat nu al verwittigd worden?). Tegen het huwelijk waren er nog altijd een paar waarvan we niets gehoord hadden. Sommige die niets hadden laten weten, stonden plotseling wel op de receptie! Gewoon zelf opbellen dus ,...
Groetjes, Tine 28/8/09
|
|
Sarah
28-8-2010
|
8-11-2009 10:49:56
Onze dag is nog een beetje veraf om met de uitnodigingen bezig te zijn, maar ik heb nogal posts hier op het forum gelezen met dezelfde frustraties over het reageren op uitnodigingen. Blijkbaar vinden veel mensen het vanzelfsprekend dat ze komen en laten ze het daarom niet weten.
Ik denk dat je best iedereen van wie je niets gehoord hebt even opbelt. Is misschien een vervelende en tijdrovende taak, maar dan ben je tenminste zeker!
Groetjes,
Sarah
|
|
Katrien
15-5-2010
|
8-11-2009 10:57:42
Goh, ik zou dit niet bekijken als kwade wil hoor. Zeker familie zal nogal los omgaan met die vraag omdat ze toch veronderstellen dat ze sowieso komen en dat jullie dat wel weten. Ik ben zelf ook al eens vergeten te verwittigen of ik kwam of niet. En dat was helemaal niet expres, ik veronderstel dat ik niet de enige ben die nogal vergeetachtig is. Ik zou de mensen gewoon opbellen en je er helemaal niet druk in maken.
|
|
Katrien
5-9-2009
|
8-11-2009 11:08:59
Hoi Ik heb net hetzelfde voor gehad. Van mijn familie dachten er velen dat we ervan mochten uitgaan dat ze gingen komen en daarom niks lieten weten (ook al hadden we bevestiging gevraagd). Tja, 't is blijkbaar nooit duidelijk genoeg! Ik heb die dan zelf veiligheidshalve gecontacteerd, telefonisch of per email om problemen te vermijden op de dag zelf. xxx
|
|
Carolina
1-8-2009
|
8-11-2009 13:18:08
Wij hadden erop staan; of u al dan niet kan komen. Dus altijd iets laten weten. Maar dat verstonden er ook nen hoop niet. Ik heb er ook nog veel opgebeld. Er waren er ook die echt tot de laatste dag gewacht hebben?!? Als je het weet waarom dan tot de laatste dag wachten???? Ja ge kunt er niet aan uit.
groetjes, Carolina
|
|
Véronique
31-7-2009
|
8-11-2009 13:44:41
Ik denk dat velen het ook vergeten zijn... je hebt ze in augustus al verstuurd, dan denken sommigen 'Ik ga nu nog niet bellen, want dat is nog te vroeg' en tegen dat het dan november is, zijn de mensen het vergeten. Daarom opteer ik er zelf voor je kaarten niet te vroeg te versturen!
Groetjes,
Véro
|
|
Jessica
26-11-2009
|
8-11-2009 14:58:26
Hey allemaal,
Bedankt voor de reacties, ben dus echt niet alleen die zich daarover opjaagt. Inderdaad, heb ze misschien wel vroeg verstuurd, maar heb dit speciaal gedaan omdat wij op een donderdag trouwen en sommige mensen dan al verlof konden vragen als ze willen komen.
Groetjes Jessica 26/11/2009
|
|
Sandra
19-12-2010
|
8-11-2009 18:41:05
Hoi ,
Wij trouwen over 6 weken en iedereen diende te bevestigen voor 1 december . ze hebben nog wel even natuurlijk , toch heeft 2/3 dat al gedaan , maar we zijn er zeker van dat wij nog zullen moeten rond bellen, naar diegene die nog niet bevestigd hebben . Sommigen wachten ook graag tot het laatste moment of zijn het gewoon vaak vergeten als je de trouwkaarten zeer vroeg op de bus hebt gedaan ! Niet panikeren en indien er nog onbevestigde personen zijn , gewoon even bellen . Succes nog verder ..
grts
|
|
Ibe
22-5-2010
|
8-11-2009 19:04:37
ik denk dat heel veel mensen ervan uitgaan dat jullie wel weten dat ze zullen komen, zeker familie en vrienden denken vaak zo, dus veiligheidshalve mss toch even zelf opbellen?
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
8-11-2009 19:41:17
Ik volg jou helemaal hoor Jessica. Ik vind eind augustus uitnodigingen versturen als je 26 november trouwt zeker niet te vroeg, en vergeetachtig zijn is geen excuus. Een trouwfeest kost veel geld, dus antwoorden op een uitnodiging is een kwestie van elementaire beleefdheid,punt. Ik weet alleszins dat als er bij mij zovelen niet gaan antwoord, ik me serieus ga moeten inhouden om me niet kwaad te maken op die mensen, dus denk da ik m'n verloofde ga vragen om te bellen, kwestie v ruzies te vermijden;-)
Lore (7/8/2010)
|
|
Jessica
26-11-2009
|
8-11-2009 20:29:46
Hallo allemaal,
Het moet nu lukken dat sinds ik dit bericht deze morgen heb geplaatst (moest even mijn frustaties kwijt) er nog 10 personen hebben bevestigd. Had mij misschien wat eerder moeten kwaad maken. Maar ja, dat zijn er nog een 55 te gaan.
Allesinds bedankt voor jullie steun, doet deugd dat er ook mensen zijn die mij begrijpen.
Vele groetjes Jessica
|
|
Marc
14-11-2009
|
9-11-2009 12:23:14
Wij hebben onze uitnodigingen eind september verstuurd en gaan bussen, we trouwen komende zaterdag 14 november. Bijna iedereen, van de 200 genodigden, heeft op tijd bevestigd dat ze gingen komen of niet konden komen, zo'n 20 waren dit vergeten of vonden dit blijkbaar niet nodig. Valt mee vind ik.
Ik denk dat je uitnodigingen niet te vroeg mag versturen. De meeste mensen weten wel dat je gaat trouwen en wanneer ongeveer. Vroeger was zo'n 6 weken op voorhand de standaard en dat hebben wij ook aangehouden. Ze hadden ook maar 3,5 week de tijd om tijdig te antwoorden en dat is op die 20 na perfect gelukt. We hebben ons dan ook niet te kwaad gemaakt op die 20, toch niet aan de telefoon. ;o)
Groetjes Sofie
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
10-11-2009 14:57:20
hey Jessica
Spijtig genoeg zijn er idd altijd mensen die zo onbeschoft zijn om niets te laten weten. Wij zijn de meeste uitnodigingen voor het avondfeest gaan afgeven, waardoor we direct wisten of ze kwamen of niet, maar de paar uitnodigingen die we verstuurd hebben... daar hebben we echt moeten achter zitten. Er was een koppel bij dat ik 3 keer gebeld heb of ze nu kwamen of niet en hij zei altijd: 'ik weet het nog niet, ik moet dat overleggen met mijn vrouw'. Mijn man is dan eens in zijn zaak binnen geweest om te horen of ze nu kwamen en weer hetzelfde liedje. Wel het was simpel, ze moesten niet meer komen. Triestig zenne dat je een week voor de trouw nog altijd niet kan antwoorden! Wij hebben zo nog een aantal mensen gehad die we hebben moeten opbellen, maar die waren dan idd de datum uit het oog verloren. Ze bedoelen het niet allemaal slecht, maar het is idd niet plezierig hé :-)
Probeer het je niet teveel aan te trekken!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|