Terug naar overzicht
heykesEen soort van vacature maken heb je nu ook veel. Mijn ventje heeft zo zijn getuige gevraagd en die is er supercontent mee. groetjesPetroeska16/04/2010
Ann,kijk eens op www.bruidsparadijs.be onder "Trouwaccessoires - Dankgeschenken", daar verkopen ze wijn- en champagneglazen waar je iets op kan laten graveren.Nog veel succes in je zoektocht,Marita
Hallo,Heb ook mijn getuige gevraagd met vacatures en heb er zelfs sollicitatiebrieven (heel pakkende) op terugggekregen. Leuk!
je maakt een boodschappentasje en je maakt een boodschappenlijstje*Wat heb je nodig: · Haarlak, voor als m’n haar uitzakt….· Deo voor als het een beetje te zweterig wordt….· Tandenborstel, voor na het eten…· Benen gel, voor als je de hele dag op de been bent…· Een nagelvijltje, voor de scherpe randjes….· Douche gel, om je lekker mee te wassen na een lange dag….· Zakdoekjes, voor als het emotioneel wordt….· Een pen, om mee te tekenen….· En last but not least……een feesttoeter om er een groot feest van te maken!!!!Och ja, en je aanwezigheid op: (datum)Wil jij m'n getuige zijn?veel succes!!!
Ik heb een foto van mijn vriend en mezelf wat bewerkt en er een tekst op gezet (Frederik en Kim, 13 augustus 2010, onderaan: Wil jij onze getuige zijn?). Via Extrafilm heb ik van deze foto 2 puzzels laten maken. Dit weekend hebben we voor elk een doos gekocht (bv een voorraaddoosje, een juwelendoosje,...) en daar de puzzel in gedaan.Woensdag gaan we ze afgeven, ben benieuwd naar hun reactie!
hey,Eventueel nog een leuk ideetje! Wij hadden kindersurprises opengemaakt en terug dichtgesmolten en ingepakt. In het 'speelgoedje' hadden we een briefje gestoken. Aangezien het op een familiefeest was, hadden we gewoon getrakteerd en iedereen een eitje gegeven. Bij de getuigen stond er de vraag op 'wil jij onze getuige zijn op...?' en bij de rest 'hou je agenda vrij, want binnen ****dagen trouwen wij!'Het was een fijne verassing voor iedereen!
Halllo AnnIk kan je deze wel bezorgen Ze zijn dan wel gegraveerd i.p.v. bedruktgeef maar een seintje als je interesse hebtmarie_4562@msn.com