Terug naar overzicht
wij zijn er gaan kijken tijdens onze zoektocht naar een zaal, en vonden het nogal (belachelijk!) duur. De grote zaal vond ik persoonlijk zeer mooi, maar die konden we enkel huren als er minimum 150personen bij het avondeten aanwezig zouden zijn. Wij eten met 45pers, daarna zo'n 130man voor dessertenbuffet en avondfeest.Hoewel op voorhand zeer duidelijk was dat Karolien en ik een koppel zijn, kregen we daar nog 2x de vraag 'wie van ons er ging trouwen'. Geen ramp, maar toch niet zo prettig.voor de zaal zou ik zeker gaan kijken, voor de prijs en de vriendelijkheid/service toch net niet :)
Hoi, wij trouwen op 11 september 2010 in 's Graevenhof in Schilde. Wij vinden het persoonlijk een erg mooie zaal en het eten is er over het algemeen heel lekker.Heb al een huwelijksfeest van een nicht daar meegemaakt en ook dat was een zeer positieve ervaring.
HeyWij zijn er deze zomer nog geweest voor een avondfeest van vriendenIk vond het af ! Eten was lekker bediening was goed....alleen de plaatselijke dj zou ik vervangen :-)Wa ook makkelijk is aan deze zaal is de parking é...Iedereen kan daar bijna zijn auto kwijt ...integenstelling tot andere zalenJammer dat ze ni meer vrij was op onze datum anders waren we er waarschijnlijk ook voor gegaanSucces met de zoektochtDebs
De vrouw die ons uitleg gaf was wel vriendelijk, maar een hele hoop moest ze navragen... Vind het verder mooie zalen, maar heb er nog geen feest meegemaakt. Wij kregen meer uitleg over welke beroemdheden er reeds getrouwd waren, dan over hoe ons feest er uit zou zien. Nee bedankt dan!
Toch zeker lekker eten en dito wijnen. Dessertenbuffet was gewoon goed.Geluidsinstallatie vast te nemen via de zaal, die is zeker voldoende uitermate degelijk geluid bovendien. Licht ... leds die ingewerkt zijn in de zaal vind ik aan de magere kant.Grote parking is zeker een voordeel ...cheers, LeBart
Hallo, wij trouwen dagje voor jullie op 06/08/2010 in 's Graevenhof. Zaterdag was niet meer vrij en voor een vrijdag stellen ze minder hoge eisen. Geluk voor ons dus :-)Wij hebben een heel goed gevoel bij deze zaal, ze is super mooi en we hebben toch al wel veel zalen bezocht.Succes nogCindy06/08/10
Wij trouwen ook op 29/05/2010 in 's Graevenhof en eerlijk gezegd, de zaal is één van de zaken waar ik mij absoluut geen zorgen over maak! Ben er al enkele keren gaan eten en het was telkens super! Wij hebben de 2 zalen afgehuurd en ik ben ervan overtuigd dat ons feest af zal zijn! Dat mag ook wel voor het geld dat het kost :-)
Hallo Allemaal, zijn de trouwfeesten in het 's Graevenhof allemaal goed verlopen? Geen verassingen? Wij willen er misschien ons trouwfeest houden in augustus 2011.