Terug naar overzicht
Ik zou gewoon een schone slow kiezen die over liefde gaat maar niet per se naar de ouders of de vriend (geen 'i only love you' song) en daarop dansen. Want zoals je zegt ge zult waarschijnlijk geen liedje vinden die voor bijde past... Op dat moment zullen ze emotioneel zijn en wie weet of ze naar de woorden zullen horen...
Een liedje die ik graag heb is "You'll be in my heart" van Phill Collins... Ik vind deze prachtig want het gaat over de liefde tss een ouder en zijn kind maar jah een disneysong... niet iedereen vind het aangepast...
"I turn to you" van Christina Aguilera is ook prachtig en aangepast en voor ouders gericht....
hoi tamara ,ik ben Nadia en trouw op 16 april 2004 ik weet niet of je de cd van els de schepper kent maar daar staat een prachtig liedje op "thank you" iets heel speciaals en heel mooi groetjes Nadia
hey,neem gewoon een zanger(es)of een groepje die je denkt dat ze graag horen.Waarschijnlijk zal je hen meer plezier doen met zoiets dan met een toepasselijk liedje want naar de tekst luisteren ze zelf toch niet echt.Als derde lied kan je eventueel iets draaiien dat de tegenpartij dan weer graag hoort als dat iets anders zou zijn.Groetjes