Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben 240 genodigden, maar die komen niet allemaal naar de kerk. Toen ze hebben bevestigd heb ik gelijk ook gevraagd of ze naar de kerk komen. Tot nu toe gaan er ongeveer 50 personen naar de kerk komen.Ik ga er gewoon een paar extra maken, want vind het zonde als je er zoveel over hebt waar je achteraf niets mee kan doen.Groetjes Jessica26/11/2009
Ik had er 80 en dat was net te veel. Mijn broer had er 30 en dat was dan weer te weinig. Moeilijk. Maar beter enkele teveel dan te weinig hé. groetjes, Carolina
Wij hadden op avondfeest 200 genodigden en eerste receptie ook.Veel mensen haddengezegd dat ze gingen komen naar de kerk dus ik had 150 boekjes voorzien en uiteindelijk waren er een 20-tal over...
hey! ik heb gewoon opgeteld wie ik allemaal bij de kerk mocht verwachten:- fam komt bij ons altijd massaal-vrienden die in de buurt wonen- versch vrienden van ouders hadden laten weten of ze kwamen of niet (zonder dat wij dat hadden gevraagd)- collega's - en dan nog een twintigtal extra voor mensen die je niet verwacht, maar er ineens toch zijn.bij ons klopte dat prima! 't is natuurlijk altijd gemakkelijke als je in een bep groep (fam/vrienden/collega's) al eens een trouw hebt gehad, dan weet je ong wie je kan verwachten en wie niet.groetjes
Dat is allemaal wat afhankelijk van 'jullie publiek', hé? Grote familie, veel vrienden, jeugdbeweging, sportclub, collega's, gekend op de parochie,...???Wij trouwden op een vrijdag in het bouwverlof en hadden 150 boekjes. Uiteindelijk waren er nog een 20-tal over.Groetjes,Véro
Wij hadden 120 genodigden op avondfeest en en hadden amper 30 boekjes nodig in de kerk. Had er veel te veel, hoewel velen zeiden dat ze naar de kerk gingen komen...