Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedjes

8-11-2009 19:41:09
hallo allemaal,

wij trouwen op 26-06-2010, en zijn op zoek naar liedjes die iedereen leuk vind en die een stimulans zijn om sfeer te maken op het avondfeest. dus als jullie tips hebben zijn deze zeer zeker welkom.

groetjes Liesje

Lisbeth
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 795

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik8-11-2009 22:09:56

Zomerse muziek... beetje latin-stijl? Wij trouwen ook op 26/6, een van de langste dagen van het jaar, en met een beetje chance een mooie zomerdag... latin brengt dan wel een leuke sfeer denk ik! Maar dat is natuurlijk wel het lastige met muziek: smaken verschillen... :-)
Succes!!

Lieve
26-06-2010

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik9-11-2009 10:54:33

Gewoon een goeie DJ zoeken, zou ik zo denken. Een goeie DJ voelt aan op welke muziek het publiek goed reageert en past zich daaraan aan.

cindy
14-8-2010
 Meld misbruik9-11-2009 21:23:55

het alom bekende 'in zaire' of de huckelbuck. enorm grote klassiekers om wat ambiance en volk op de dansvloer te brengen.

grts

Nathalie
19-6-2010
 Meld misbruik9-11-2009 22:35:27

Hoi Lisbeth,

Vraag aan iedereen om hun persoonlijke top-10 op te stellen op voorhand, dan kunnen jullie die nr's doorgeven aan de DJ... Heeft hij al een ID wat jullie gasten graag horen en in welk genre hij moet draaien. Maar als je een goeie DJ hebt voelt die dat zelf wel aan!

Nattie
19.06.2010

Daniel

Meld misbruik10-11-2009 8:25:44

Hey Lisbeth,
Voor mij als DJ komt je vraag nogal raar over... Ga je zelf deejayen op jullie feest ? Wat ik bedoel : als jullie DJ ook maar een klein beetje zijn werk kent zal die automatisch inspelen op de verlangens van zijn publiek. Dit betekent niet dat hij geen rekening zal houden met jullie verzoeknummers, maar om op voorhand te zeggen om met die en die plaat het feest op gang te trekken kan gewoon niet. Uit ervaring weet ik dat iedere feest en ieder publiek verschillend is en de muziek van denderend feest A van feest B maar iets gewoontjes maakt. Laat je dj gewoon zijn ding doen - die man doet dat iedere week en kent het klappen van de zweep. Meer info kan je steeds krijgen op hout1234@hotmail.com
Succes alvast

Daniel

Meld misbruik10-11-2009 8:25:46

Hey Lisbeth,
Voor mij als DJ komt je vraag nogal raar over... Ga je zelf deejayen op jullie feest ? Wat ik bedoel : als jullie DJ ook maar een klein beetje zijn werk kent zal die automatisch inspelen op de verlangens van zijn publiek. Dit betekent niet dat hij geen rekening zal houden met jullie verzoeknummers, maar om op voorhand te zeggen om met die en die plaat het feest op gang te trekken kan gewoon niet. Uit ervaring weet ik dat iedere feest en ieder publiek verschillend is en de muziek van denderend feest A van feest B maar iets gewoontjes maakt. Laat je dj gewoon zijn ding doen - die man doet dat iedere week en kent het klappen van de zweep. Meer info kan je steeds krijgen op hout1234@hotmail.com
Succes alvast

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...