Terug naar overzicht
Ik vind van niet, hoor, ik heb in de 3de winkel gekocht, omdat ik niet helemaal zeker was van de eerste 2. Ik heb gewoon gezegd dat ik er even over na moest denken om de juiste beslissing te kunnen nemen! Gewoon eerlijk durven zeggen, hoor! & wie weet, misschien vind je je droomkleed wel onmiddellijk ook! ;)
Nee hoor Lieve, dat is helemaal niet vreemd. Ik ben zelf in 2 bruidswinkels al 2 keer kleedjes gaan passen en telkens zonder beslissing buiten gegaan. Ze vinden dat heel normaal hoor! Het is toch niet ongewoon dat je alles even wil laten bezinken voor je een beslissing neemt en evt. zelfs nog een tweede keer wil gaan passen. Nee nee, geen stress! Het gaat er héél gemoedelijk aan toe en je wordt altijd héél vriendelijk ontvangen! Geniet ervan en ga dan naar huis om alles eens op een rijtje te zetten!Veel plezier!Groetjes, Astrid (22/05/10)
Hoi Lieve,Onbeschoft zullen ze je zeker niet vinden, hou er wel rekening mee dat ze in sommige zaken nogal opdringerig zijn. Heb ik zelf ook jammer genoeg ondervonden, dus best even tegen wapenen -;). Ikzelf heb ook een jurk te koop, dus moest je interesse hebben...Groetjes en alvast veel succes,Inge