Terug naar overzicht
De huwelijksdatum klopt wel niet, het is in 2010 !!Was te vlug hehe :)
Hey NoortjeJe trouwt toch maar 1 keer hé, en ik denk dat je nu bij alle andere kleedjes die je aanhebt zult denken "ja het is wel mooi maar niet zoals HET kleed" ...Het is ook zonde om geld uit te geven aan een kleed dat minder duur is maar je niet mooi vindt hé, dan beter eentje nemen waar je echt geniet van hebt. maar ik weet dat het een dure zaak blijft...Als tussenoplossing kun je natuurlijk het kleedje laten "namaken" door een naaister...succes ermee!Sofie15/05/10
ik heb ongeveer hetzelfde gehad. Mijn jurk kwam uit op ongeveer 2500 euro. Ik vind dat heel veel geld. Ik heb besloten om het toch niet te doen. Ik heb nu een andere mooie jurk, gekocht in Engeland. Prijzen daar vond ik een stuk beter dan in Nederland. Ik ben één dag op en neer gevolgen voor 50 euro! Misschien ook een tip voor aanstaande bruidjes.Nu een supermooie jurk gevonden voor minder dan de helft van de eerste jurk. Beswlis dus niet te snel.
@HeleenEn naar waar ben je dan geweest in Engeland? Waren er dan andere kleedjes of zijn het zowat dezelfde merken als hier?
Ik had dat probleem ook (alleen moest ik de jurk zelf betalen). In de 3de winkel vond ik mijn droomkleed en vond het ook een paar 100 euro te duur. Ben daarom nog naar een 4de winkel geweest en daar vond ik een min of meer gelijkaardig kleed aan een interessantere prijs. Misschien is een 4de of 5de winkel bezoeken ook een optie? Trouwens, kleedjes passen is toch zo superzalig :-)
Dag Noortje,Ik zit met hetzelfde probleem. Ik vind het echt zot om meer te betalen voor een kleedje dan dat ik verdien in een maand. ook mijn moeder wil het betalen. Ik heb ondertussen al een 4de en een 5de en zelf een 6de winkel gedaan en ik kan dat ene kleedje echt niet uit mijn gedachten zetten.Mijn vriend merkte dit ook en samen hebben we gekeken of het niet mogelijk was om ons budjet anders te verdelen. Geven en nemen en compromisses maken. En het is me gelukt. Ik ga het kleedje krijgen en hij mag een professionele dj inhuren...Groetjes Jana (nog 184 dagen te gaan)
Hey Noortje,Praat erover met je verloofde en je ouders! Als ze het echt willen betalen en niemand voelt zich daarbij ambetant zou ik ervoor gaan! Maar ik zou er eerst ff over samenzitten zodat er achteraf geen schuldgevoelens of verwijten zijn!Groetjes,Edel07/08/2010