Terug naar overzicht
Proficiat!!Wij trouwen ook die dag!Groetjes
Dikke proficiat hé.Wij trouwen ook die dag. We hebben wel te maken gekregen met rare reactie's en er waren er zelfs die zeiden da we het beter zouden verzetten.Het is heel erg wat er die dag gebeurt is maar daar kunnen we toch niks meer aan veranderen. Voor ons is het onze dag en heel jammer da de andere daar ni zo over denken.Als je een kindje krijgt op die dag ga je toch ook ni zeggen blijven zitten of vroeger komen want op deze dag mag je ni geboren worden.Geen stress en geniet er vooral vanGrtjs brien
Wij hebben idd ook al heel wat reacties gekregen op de datum. Bij ons vroegen de mensen of we die dag met een bepaalde bedoeling gekozen hadden daar ik stewardes ben en mijn verloofde piloot. Maar voor ons eigenlijk meer toeval omdat de zaal 4 september al niet meer vrij was.
Prociat ook aan jullie trouwens!Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?
Vrienden van ons trouwen ook op die datum, en natuurlijk denk je dan wel eens aan 9-11 é, maar mijn reactie was eerder dat die dag wel eens iets positiefs mocht krijgen ook!
wij trouwen ook die dag!Wij regelden al de gemeente, de kerk, de zaal, de auto en de fotograaf :)
alvast een dikke proficiat!! Wij trouwen ook die dag! We zijn dan ook exact 3jaar samen.
Wij hebben ook die reacties gekregen. Maar anders was de zaal niet meer vrij. Wij hebben al geregeld:* zaal* kerk* mijn kleed* onze trouwauto* DJ* fotograaf* grafisch ontwerpster is met onze uitnodiging bezig
Hoi,Wij trouwen ook die dag. Vrijdag ga ik kijken voor een trouwkleed!Spannend he!
Idd, spannend. Ik bel vandaag om de afspraken te maken om te gaan passen. Waar doen jullie jullie feest?
Hey, Ik zit ook op het forum ik-trouw.org en daar zit ook nog een bruidje die op 11-09-10 trouwt. Ik ben gaan kijken voor een kleed bij Lilian Claes in Herentals en bij Er Wedding in Beringen. Heb mijn kleedje besteld bij Lilian Claes.
Hey,Ik trouw ook 11 september 2010. Heb mijn kleedje al, de bus, de zaal, de ceremoniemeester, dj, videograaf en de kostuums voor de suite zijn ook al gekozen. Juist voor de fotograaf is het nog even zoeken. Wij trouwen in Wetteren en jullie?
wij trouwen in schilde in zaal 's graevenhof. Ondertussen al heel wat meer geregeld. Zaal, kerk, gemeentehuis, vervoer, fotograaf, kleed, schoenen, ringen, huwelijksreis, make-up en kapsel ook in orde ondertussen. Begin stillaan het besef te krijgen dat we ook echt gaan trouwen :).