Terug naar overzicht
HeyGoede tip...axitransIs een deo die je alleen in de apotheek kan kopen en voorkomt dat je zweet !Je moet die eenmaal per week aandoen....kan een beetje een branderig gevoel geven in het begin maar is echt een heel goei middeltjeAls ik zwanger was , was ik een echt zweetkonijn en dit hielp ernorm tegen de vreselijke zweetrandenDus sinds dan elke week axitrans voor mij !!Veel succes Debs
Heleen,Deze vraag is hier al meermaals gesteld dus toen zeiden ze dat Axitrans helpt.Ik heb dat dus besteld en idd, dat werkte...Geen last van zweetoksels gehad...Gr.Tess
Ja, een vriendin van me is ook in de zomer getrouwd en ze had hier last van... Is natuurlijk niet zo sexy!Ik heb thuis een flesje Odorex. Dat kan je best op voorhand eens uitproberen. Eerst moet je je oksels wassen (vóór het slapengaan), goed drogen en dan wat odorex op een watje doen en op je oksels deppen. Laten drogen en bij voorkeur een katoenen shirtje aantrekken om te gaan slapen. De dag erna kan je eventueel je gewone deo nog opdoen 's morgens. Je bent dan een aantal dagen (sommigen zelfs een week) zweetvrij; geen luchtjes en geen natte plekken. Maar ik zou het zeker op voorhand eens uitproberen want het is straf spul en misschien krijg je hierdoor wel een allergische reactie en dat wil je niet op je trouwdag aan de hand hebben! Je mag het ook niet op pas onthaarde oksels gebruiken.Te koop bij het Kruidvat.
Ik treed Debby en Tessa bij ... de enige pasklare oplossing, AXITRANS. Enkel verkrijgbaar bij de apotheker. Best wel geruime tijd op voorhand beginnen gebruiken.Al de rest dat ik geprobeerd heb, Odorex, ... werkt niet, Axitrans wel.Davy16 juli 2010
vind dit niet zo een rare vraag ze.Ik trouw ook in de zomer, en vraag me af of ik niet hopeloos gaan plakken door de warmte....grtz Ellen
Hallo Heleen,ik gebruik hier odorex voor, bij mij helpt het erg goed! gewoon voor het slapengaan aanbrengen, de ochtend erop je oksels wassen met zeep en je bent enkele dagen zweetvrij :) Ik kan het echt aanraden!Groetjes!