Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Roger Ballegeer (associe van Lieven Batjoens)

9-11-2009 12:50:48
Hallo

Iemand ervaring met deze DJ? Wij hebben hem onlangs ontmoet en zijn waarschijnlijk van plan hem als DJ voor ons huwelijk te boeken. Toch graag voor de zekerheid daarom even checken of er al mensen met hem gewerkt hebben?
Thx!

monica
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2210

T
1-5-2010
 Meld misbruik11-11-2009 10:13:04

Hey
Wij hebben hem vorige week ook ontmoet en we hebben ook een goed gevoel bij hem. Ik heb hier ooit op de website naar de 3 zaaldj's gevraagd van onze zaal en er waren toen mensen die zeiden dat we voor Roger moesten gaan. Ons gevoel is na dat gesprek enkel maar bevestigd dus ij ons is hij geboekt! Misschien kan deze informatie je wat helpen. Hoewel ik ook niet met zekerheid kan zeggen of hij al dan niet goed is in zijn vak. Hij kwam wel zeer professioneel over vond ik en dat gaf veel vertrouwen.

Ellen
8-8-2009
 Meld misbruik12-11-2009 14:58:15

Hey,

Wij hadden Roger als DJ op ons trouwfeest en ik moet zeggen dat we er achteraf heel veel complimenten over hebben gekregen! Zelfs over de muziek die hij draaide tijdens het diner!
Die man kent er echt wel iets van en luistert ook echt naar wat voor feest JULLIE willen, wat toch ook belangrijk is!
Zeker een aanrader zou ik zeggen!

Groetjes,
Ellen

monica
22-5-2010
 Meld misbruik13-11-2009 14:35:22

OK, super!
Geboekt! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...