Terug naar overzicht
Hier staan er ook nog 250 op. Ik denk dat vanaf 100 heel spannend gaat worden, nu vind ik het getal nog iets te groot :). Jaja, we gaan zo veel mogelijk genieten die dag én hopen op een mooi weer, één van de weinige dingen die je jammer genoeg niet op voorhand kan regelen...Groetjes, Ester
Hallo,Die 250 dagen zijn voorbij vooraleer je goed en wel beseft. Voor mij lijkt het precies gisteren toen ik ten huwelijk ben gevraagd en nu staan er nog maar 17 dagen op de teller. Moet wel zeggen dat ik ondertussen ook nog zwanger was geworden en een prachtige 2de dochter heb gekregen (ondertussen 7 maanden oud), dit doet de tijd nog sneller vliegen.Geniet nog van jullie voorbereidingen.Groetjes van een zenuwachtig bruidje.26/11/2009
Hier nog 185 maar voor mij mag het gerust vooruitgaan nu, ik verlang al naar de dag dat het er maar 1 meer is!Sofie15/05/10
Hey !Ook wij trouwen op 17/7/10 en die teller gaat al goed vooruit :-)Ik denk ook dat vanaf de 100 aftellen, dat het dan supersnel zal beginnen gaan... 99, 98, 97,... hihi super hé!Veel plezier nog en hopelijk hebben we allemaal geluk met het weertje ook hé, dan... (ook al kan dat die dag niet verpesten)GrtjsDeborah 17/7/10
Hallo.Wij trouwen ook op 17/07/2010!!! Wij zijn ondertussen verhuisd en ik moet zeggend dat de teller zo vlug naar beneden gegaan is hoor. Groetjes Keshia17/07/2010