Terug naar overzicht
Hey Shari,Ik dacht op dezelfde manier en heb mij dus ook nog een kort avondkleed gekocht :)Ik heb ook even zitten rondkijken en heb uiteindelijk voor een lichtpaars kleedje van Karen Millen gekozen. Een echt kort trouwkleed betaal je al rap terug een 1000 € en dat vond ik na mijn ander kleed van 2300 € er wel wat over...Kijk dus even rond bij winkels die mooi avondkleedjes maken, en laat dat dan in jouw kleur omzetten. Op die manier heb je toch je zin aan een betaalbare prijs.Groetjes,TINA1.5.10
hallo allemaal,ik ben gisteren naar de bruidshow geweest van couture elena in deinze. daar showden ze enkele korte kleedjes, wel mooi...
heyIk vind het zo jammer om dat duur kleed 's avonds te vervangen...ik heb mijn kleed laten aanpassen zodat 's avonds de sleep enzo eraf kanIs dat geen optie of wil je echt een kort kleedjeDebs
Ik wil je niet ompraten hoor, maar ik geef Debby gelijk. Je kan een lang trouwkleed maar 1x in je leven dragen en dan is het jammer moest je het 's avonds al uit doen. Ik heb met mijn kleed de hele avond/nacht op de dansvloer gestaan en het is inderdaad niet zo handig, maar ach. Ik had een lange sleep en die kon mijn mama dan met behulp van een "ingebouwd" truucje dan opnemen. In de bruidswinkel kunnen ze dat gegarandeerd voor je fixen.
zonde dat je dit zou doen, zoals hieronder beschreven, je kan het maar 1x aantrekken, en de dag is al snel om, na mijn huwelijk trok ik ze soms nog eens aan uit heimwee, nu ik zwanger ben kijk ik er nog regelmatig naar (en hopelijk pas ik er daarna terug in)
ik snap je heel goed want ik heb ook iets anders voor het dansfeest. Ik wil niet gevangen zitten in een lang kleed en heb een broekpak (ivoor) met bustier. Ik voel me er veel vrijer in. Omdat ik het eerst ook zonde vond om mijn kleed niet gans de avond te kunnen dragen, heb ik gekozen voor een avondkleed dat ik achteraf nog kan dragen. Op het trouwfeest van een vriendin heb ik ook eens iets goed gezien : de bruid had precies een wijd kleedje aan maar onder de wijde rok van haar kleedje droeg ze een witte broek. Het model was zo, dus broek en rok waren in dezelfde stof. Toen het dansfeest begon, heeft ze die sluierrok er dan af gedaan en iedereen stond te gapen van verwondering !Nog veel succes in je zoektocht en groetjes.
Ik had een lang kleed, met sleep, maar 's avonds werd die sleep helemaal opgestoken met lussen. Ik ben niet van de dansvloer geweest!!! Ik heb absoluut geen last gehad van die sleep.Geen haar op mijn hoofd dat eraan zou denken om mijn prachtige kleed, dat je maar één keer kan aandoen, om te ruilen!Groetjes,Véro
Hey Shari ,Ik was ook op zoek naar een kort trouwkleed(vermits ik op Curacao trouw) en idd dat kom je niet makkelijk tegen ...Na enkele passen heb ik dan toch maar besloten om voor een lang kleed te gaan want het korte kleedje gaf me geen echt bruidsgevoel :-) Nu ik had al een kort gekocht , maar ga het niet gebruiken.Het is een wit neutraal bustier kleed tot onder de knie met onderrok en de bustier trek je op de rug aan met koorden. Ik weet niet wat je zoekt ,en je kan nog enkele aanpassingen naar eigen keuze aan het kleed doen want dat was ik eerst ook van plan. Dus mocht je intresse hebben laat me dan iets weten en dan zal ik zien dat ik je enkele foto's kan bezorgen . Het is wel maatje 40/42...Dus je ziet maar eh !Grtjs Wendy
Ik verkoop mijn kort wit trouwkleedje van Marylise maat 36-38, slechts 1 keer gedragen in april. Indien je interesse hebt mag je altijd je emailadres doorgeven, dan stuur ik u meer informatie en foto's.
@ Wendy,ik wil graag wat foto's zien van je kleedje,hierbij mijn emailadres: sharieke@yahoo.com@hans, ik heb maat 40 dus ik vrees dat 36-38 te klein zal zijn... maar je mag ook altijd een foto sturen, ik kan nog altijd aan een naaister vragen of het eventueel mogelijk is om het groter te maken.Alvast bedankt allemaal!
Ik sluit me toch ook aan bij de meeste reacties hieronder. Je kan je mooie (dure) trouwkleed al maar één dag in je leven dragen, waarom dan 's avonds iets anders aan doen?Heb je je lange kleed al gekocht?Ik heb bewust gekozen voor een kleed dat niet te zwaar is en ga de sleep ook laten inkorten. 's Avonds kan die dan met een lus opgebonden worden en kan ik alles geven op de dansvloer :o)Lieve 4/09/10