Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menukaarten

9-11-2009 18:29:57
Hallo bruidjes,

De menukaarten zorgen jullie hierzelf voor of hebben jullie dit laten doen door de feestzaal?

Bij ons kan de feestzaal ervoor zorgen en kost dit ons 0,75 euro per kaart.

Ik had graag deze kaarten zelf gemaakt, maar weet niet goed hoe te beginnen.

Hebben jullie voor elke gast een kaart, per koppel of maar enkele per tafel. Er zijn toch enkele mensen die zo eentje meenemen als herinnering.

Groetjes,
Elena

Elena
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 953

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-11-2009 18:50:02

Ik heb die zelf gemaakt!
Ik heb een mooie kaart uitgezocht (kan je bv. standaard kopen bij AVA) en binnenin de menu gekleefd. Ik wilde eerst het erin printen, maar het papier was te glanzend, dus de inkt 'pakte' niet.
Voor 30 kaarten was ik €6 kwijt.

Wij hadden 2à3 menukaarten voorzien per tafel. Tegenwoordig wordt dat toch bijna niet meer meegenomen, kaarten zijn vuil,... Ook staat de tafel al gauw vol genoeg met alle glazen, een bloemstuk, kaarsjes,...

Groetjes,

Véro

Leen
26-6-2010
 Meld misbruik9-11-2009 20:05:26

wij hebben de onze zelf gemaakt omdat die van onze feestzaal niet zo mooi zijn. Bij ons heeft iedereen een eigen menukaartje. Donkerrode kaartjes met grijze print op de voorkant (mannen) en witte met donkerrode print (vrouwen). En of ze dat nu meenemen of niet, wij vinden het gewoon feestelijker.
Hebben jullie niet iets dat in jullie uitnodigingen voorkomt dat je kunt gebruiken in je menukaartjes ook ? Bepaalde kleuren ? Of iets dat past met de tafelnaam ?

Groetjes.

Noortje
17-7-2010
 Meld misbruik9-11-2009 23:09:20

Hey,

wij gaan geen menukaarten doen, we zouden het graag als verassing houden voor onze gasten...
Het lijkt (voor mij toch) te fel op een communiefeest,..
Maar dat is natuurlijk ieder zijn goesting...

Groetjes,
Noortje

17/07/10

Ps: ik zou ze ook wel zelf maken dan :)

Sophie

Meld misbruik10-11-2009 4:47:52

wij hebben de menukaarten ook zelf gemaakt.
Tamelijk wat werk maar het loonde de moeite want er bleven bijna geen kaartjes op de tafels staan. Ik heb papierkarton in een piramide geplooid. Op de voorkant een babyfoto van mijn man en ene van mij met daaronder de naam en datum. Aan de achterkant de menu.
Wil je even een voorbeeld dan stuur ik een foto door.

Groetjes

Sophie

braetsophie@hotmail.com

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik10-11-2009 22:54:57

Wij laten die maken in dezelfde stijl van onze uitnodigingen en onze naamkaartjes voor op tafel, bij de drukker waar onze uitnodigingen gemaakt zijn, het is wel een eigen ontwerp...
We vinden dat plezant als het themakleur overal in doorgetrokken wordt...
Succes!
Deborah x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info