Terug naar overzicht
Ludwigs is een dj-verhuur-center. Je weet dus niet direct wie jullie trouwfeest zal verzorgen.Tijdens het voorbereidend gesprek erg duidelijk zijn wat jullie verwachten, wat jullie willen en wat jullie zeker niet willen communiceren is dus de boodschap, kwestie dat de verantwoordelijke een dj selecteert die jullie verwachtingen kan inlossen.
Hoi Nele,Zoals mijn collega Bart hieronder zegt : je weet niet wie je zal krijgen...Nochtans is persoonlijk contact met je (toekomstige)DJ erg belangrijk om een goed verloop van jullie dansfeest te garanderen. Informatie ontvangen uit tweede hand om een feest "te draaien" is naar mijn persoonlijke mening allesbehalve handig en staat zeker niet garant voor een vlekkeloze afwerking.DJ Big Daddy
Ludwigs heeft als grote voordeel dat je zeker bent dat je een dj hebt op je feest - ook als degene die jouw feest ging verzorgen, ziek valt. Wij hebben er zeer positieve ervaringen mee. Ze zijn duidelijk in de voorbespreking en luisteren aandachtig naar ons wensen. Ons trouwfeest moet nog komen, maar dat van mijn broer was fenomenaal met ludwigs. Kijk misschien ook eens of je zaal een huisdj heeft of een dj die daar regelmatig draait. Ludwigs draait regelmatig in onze zaal, dus dat heeft onze beslissing ook beinvloed.groetjes
Wij hebben ook ludwigs genomen en ook een dj gekozen. Dit staat ook in ons contract. Alleen bij overmacht komt er een andere dj draaien. We hebben ook een persoonlijk gesprek met hem gevraagd zodat we hem duidelijk kunnen briefen. Voor alles is een oplossing!
Ludwigs beschikt inderdaad over een tiental dj's, de één al wat beter dan de ander. Als jullie duidelijk communiceren wat jullie willen en niet willen naar de verantwoordelijke van Ludwigs toe, zullen zij wel de geknipte dj voor jou uitzoeken. Het is ook een firma dat een gevestigde waarde is, ze zitten al jaren in het vak. Er zijn in die streek nog firma's die op dergelijke wijze werken zoals bv het boekingskantoor Event-A die met een kwaliteitslabel voor dj's werkt.Veel succes.
Dag Nele,In onze feestzaal werken ze niet meer samen met Ludwigs wegens te veel klachten.Ze hebben klimaxs music dan voorgesteld en we zijn es gaan luisteren en da was wel super goed.Even zoeken en je vind hem wel.Elke
Beste NeleMag ik u vragen om even naar onze website te surfen en te kijken naar de reacties op onze website en de lijst van feestzalen met wie het heel vaak samenwerken. U zult zien dat onze kwaliteit en onze persoonlijke benadering gegarandeerd is.Als u iemand van ons aan het werk heeft gezien, dan kan u steeds vragen naar deze DJ. U kan steeds een voorbereidend gesprek met hem voeren zodat hij perfect weet hoe u het feest ziet.Wij kunnen natuurlijk ook een DJ bepalen op basis van uw wensen.Met muzikale groetenDJ LievenLudwigs