Terug naar overzicht
Beste Lien,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen
Hey Lien,wij trouwden vorige week zaterdag en dierk van studiohappymusic verzorgde bij ons de muziek.Super, altijd volk op de dansvloer en dirk past zijn muziek aan naar de gasten toe. Iedereen heeft zich top geamuseerdGroetjes Sophie
Hey Lien,Inderdaad héél erg moeilijk hé. Zelf DJ zijnde zou ik zeggen : praat met een aantal DJ's, kijk met wie het klikt, iemand die jullie verlangens en wensen kan invullen vinden is erg belangrijk. Tenslotte is er geen repetitie mogelijk - het moet van de eerste keer goed zijn :)Wens je eventueel meer info ben je steeds welkom op hout1234@hotmail.comSucces alvast
Hallo, Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en JMC Productions was onze DJ. Het is te zeggen, zaakvoerder zelf (Jan Samyn) is komen draaien en waren daar zeeeeer tevreden over. Echte goeie ambiance, vonden we zelf. Zat hier ook enorm mee in omdat DJ je feest kraakt of maakt. En bij ons was het een succes. Jan werkt ook met andere DJ's die voor hem werken. Ik vond hem zeer professioneel en erg enthousiast en vermoed dat dit van de andere DJ's die voor hem werken ook zo zal zijn. Succes ermee!Groetjes.
beste lien, ik vont een dj kiezen ook moeilijk er zijn er ten eerste al zo veel ,zijn ze wel goed,is hij wel goed koop .En na lang zoeken zijn wij uit gekomen bij dj team xplosive. Toevallig tegen gekomen op een andere bruiloft .En daar zijn wij echt heel tevreden over Ze nodigde ons uit voor een gesprek wij zijn daar op ingegaan en op dat gesprek daar heeft hij dan al zijn opties laten zien met lichten en boksen en ja wij zijn er echt tevreden over geweest Ze zijn trouwens ook goed koop wij hebben voor onze avond 270 euro moeten betalen met kilometers en draaien tot 4 uur voor die prijs en kwaliteit vindt je er geen nee maar eens een kijkje op www.djteamxplosive.be en vraag achter jelle Zijn privé mail adres is jelle_vdo@hotmail.com Zij hebben van ons feest een pracht van een avond gemaakt daarom raad ik ze iedereen aan .Gr sofie