Terug naar overzicht
en wat is voor jou budgetvriendelijk, want dit is redelijk subjectief natuurlijkwij hebben ook 1 bruidswagen voor 350€ (5u, all inclusive, jaquar) en 4 volgwagens (aan 200€ / stuk, all inclusive, jaquar)Ik vind dit op zich nog meevallen aangezien het allemaal jaguars zijn, 5u bedraagt en echt alles inbegrepen (komen halen aan eerste adres, eender waar dit is gelegen, alle kilometers, chauffeur, versiering...)Als je meer wilt weten: LPP projects..
Wat is voor jou budgetvriendelijk ? En in welke regio zoek je want dat heb je ook niet vermeld ? Groetjes.
Wij zochten zelf onze ceremoniewagens. Ik wou per se VW Beetle Cabrio's in verschillende kleuren en ik heb de chauffeurs gewoon aangesproken op straat, ik achtervolgde ze, echt hilarische toestanden. Maar tegen onze trouw had ik er toch 5 verschillende en ik had 50 euro per wagen beloofd. Redelijk budgetvriendelijk dacht ik toch. En zo leuk om te zien !!!!!!!!
Hallo,wij zelf zijn van Ruisbroek-Puurs.aantal personen: bruid en bruidegom 4 bruidskindjes (oudste 6jaar), de ouders van beide en 2getuige met 1 kindje van 1jaar