Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Obers

10-11-2009 5:53:29
Zou er iemand mij kunnen helpen...
Wij zijn nog steeds op zoek naar obers voor ons trouwfeest. We hebben al bij de chiro en scouts geprobeerd, maar zij willen niet omdat we op 29 mei trouwen en dat is vlak voor de examens...
Wij trouwen in de feestzaal van Koningshooikt.
Ondertussen begin ik me toch echt wel heel veel zorgen te maken, dat we niemand zullen vinden.

Alvast bedankt.
Sofie

Sofie
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2102

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik10-11-2009 6:45:02

Hallo Sofie,

Ik kan je misschien helpen. Wij zijn 3 maand geleden getrouwd!!
Mijn man en ik werken ieder weekend op verscheidene evenementen als ober.
Samen met mijn zus en haar man en mijn schoonzus en haar man vormen wij 'n goed team!

Werk je al met 'n traiteur en zoek je gewoon mensen om op te dienen aan tafel en achter bar?

Reageer hier gerust, ik zal regelmatig komen kijken en dan zien we wel!

Groetjes,
Sofie

Tina
6-2-2010
 Meld misbruik10-11-2009 8:28:27

Hey Sofie

Je kunt eens kijken op de site van De Loberge. Daar kan je obers inhuren. Maar je moet wel rekenen aan een prijs van 30€/u/pp... Dat vond ik nogal veel. Wij hebben ook de chiro die komt opdienen...
Veel succes!

Groetjes

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik10-11-2009 9:04:28

Sofie,

Nog eens Sofie van de eerste reactie.
Wij werken normaal via een evenementenbureau en dan betaal je 25 EUR/u/pp. Wij kunnen het anders 'int zwart' aan minder doen hé..

Laat gerust x weten..

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik10-11-2009 10:36:39

Die prijzen per uur zijn echt wel duur hé!
Heb je geen broer of zus wiens vrienden eventueel willen komen helpen? Je laat hen die avond gratis drinken en spreekt een vast bedrag wat ze krijgen met hen af. Een vriendin van mij heeft dit zo opgelost en ik vond dat wel een goeie manier!
Groetjes

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik10-11-2009 11:10:34

via interim kost het iets van een 10 euro per persoon, maar dan moet je wel een bedrijf zijn die op zoek is naar personeel.
er zijn genoeg sites waar je gratis een zoekertje kan plaatsen. mensen die iets willen bijverdienen (met ervaring) gaan er graag op in.

veel succes!
sophie

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik29-11-2009 17:01:18

Hallo Sofie (de ober),

Wij zijn ook nog op zoek naar obers voor op te dienen tijdens ons feest. Kan je uw e-mailadres eens doorgeven, aub? Dan contacteer je eens.

groetjes,
Tamara

Sofie
29-5-2010
 Meld misbruik1-12-2009 0:04:23

Hey,
Mijn é-mail is: sofiewitvrouwen@hotmail.com

Groetjes Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...