Terug naar overzicht
Welk merk is het? Als je echt niet in die winkel wil gaan, vind je het mss wel elders?
Hey Ilse,ga echt maar naar Pierre-Yves. Ik heb hier ook al veel negatieve reacties gelezen over hen, maar ik ben daar echt super ontvangen. Ze hebben me helemaal niet onder druk gezet om te kopen en ik heb de eerste keer een dikke drie uur kleedjes mogen passen.De prijs hangt natuurlijk af van de collectie. Ik heb een kleedje van hun eigen collectie uit echt zijde en in België gemaakt met alle aanpassingen dat ik zelf wil (plooien in rok gaan pas geplaatst worden gedurende eerste pas) voor 1900 euro.Groetjes Nathalie.
hey stephanie,het is een kleedje uit hun eigen creatie.ik heb er twee van gezien die je in alle huidige bruidsboeken tegen komt met een mooie rug (voorzijde heb ik jammer genoeg nog nergens terug gevonden)
zoizo gaan passen, op foto ziet een kleed er altijd anders uit dan als je ze zelf aanhebt. Niet blindstaren op foto's maar passen.
hallo toekomstige bruidjesik heb het dan toch gedaan en naar pierre yves gebeld om mijn droomkleedjes (ale op foto toch) te gaan passen. ik hoop dat de verkoopsters wat meevallen. mijn vriendin die ook mee geweest was naar jagré heeft me ook aangeraden om toch die beide kleedjes te gaan passen want anders gaan ze steeds door mijn hoofd blijven spoken als ik ze niet echt aan gehad heb. ik kan beginnen aftellen naar volgende week donderdag ps zaterdag hebben we ook een afspraak met een feestzaal...spannend allemaal e
Ik heb twee weken geleden mijn kleedje besteld bij PY. Wat mij betreft absoluut geen negatieve ervaringen met die winkel hoor. Maak je maar geen zorgen. Gewoon op je strepen staan en je zeker niets laten opdringen. Ik twijfelde ook tussen twee jurken en niemand heeft me proberen te pushen om direct te beslissen. Uiteindelijk ben ik een week later teruggegaan om beide jurken nog eens te passen (en nog eens, en toen nog eens :o)) en heb ik besteld.Lieve4/09/10
@ lieve,lieve was het een kleedje van hun eigen collectie dat je gekozen hebt? de de twe die ik in mijn gedachten heb wel daarom heb ik wat schrik ivm de prijs