TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ingrid
|
30-10-2005 9:38:16
Wij zijn nog op zoek naar een dj en dachten er ook aan om hem te vragen.Zijn prijs viel enorm mee.
Aanvankelijk was onze datum nog vrij. Toen ik gisteren kontakt op nam met hem,bleek dat onze datum reeds ingenomen was. Ik hoopte dat een vrijdag minder druk zou zijn maar blijkbaar niet echt.
Op zoek naar iets anders dan maar. Groetjes: Ingrid(28/7/06)
|
|
Phyllis
|
30-10-2005 11:08:08
Ingrid,
sorry meid, wij wilden hem ook en hebben hem nog kunnen boeken voor ons feest. Wij zijn dus de boosdoeners ;-)
Groetjes Phyllis 28/07/06
|
|
Els
|
30-10-2005 11:19:37
Wij gaan volgende week ook bij hem langs om vast te leggen.Als de prijs die hij opgeeft inderdaad een totale prijs is met alles inbegrepen,valt die reuzemee.
Moeten we best ook heel de avond vrij houden om bij hem te zijn of niet?
Zijn er bepaalde dingen waar we moeten op letten als we bij hem zijn? Zitten er bijkomstige kosten waar we rekening moeten mee houden?
|
|
Phyllis
|
30-10-2005 11:30:53
Els,
je trekt best wel wat tijd uit want ook wij hebben er toch wel een 2tal uurtjes binnengezeten. Het is duidelijk dat hij zijn klanten gemeend in de watten legt. Qua extra kosten: als hij gevraagd heeft waar je feest doorgaat dan heeft hij ook meteen de juiste prijs doorgegeven. En de overuren zijn ook niet duur. (je mag zelfs per half uur werken). Voor de rest zit echt alles in zijn prijs in.
Groetjes, Phyllis 28/07/06
|
|
sandra
|
30-10-2005 17:11:42
Waar kan ik gegevens van hem vinden?Kan iemand zeggen of deze een website heeft? Wij zijn nl ook op zoek naar een dj voor het feest volgende zomer en dachten er ook aan om hem eens op te zoeken voor wat info.
Groetjes,Sandra.
|
|
Phyllis
|
30-10-2005 19:20:48
partysound.ignuz.com
groetjes, Phyllis
|
|
Nathalie
|
1-11-2005 12:16:18
Joepie,
Wij hebben geluk:Op ons huwelijksfeest konden we hem nog net boeken.Blijkbaar is het nu wel een drukke periode om vast te leggen.
Op ons pers.-feest was hij al meerdere jaren de vaste dj en dat was in elk geval al steeds een meevaller.
Deze avond gaan we tekenen,een geluk dat we op een feestdag mogen gaan want ik moet voor heel de week weg voor mijn werk.
Weer een zorg minder voor ons huwelijk.
Groetjes...
|
|
astrid
|
8-11-2005 2:34:21
gisteren zijn we langsgeweest en legden ook dj partysound vast. We trouwen pas in november '06 maar wilden er tijdig bijzijn.
Toen we bij hem langsgingen, voelden we direct op ons gemak. We hebben hem al op feesten gehad en die waren reuzetof. Eenmaal als je bij hem bent,kan je pas echt zien met hoeveel energie hij werkt.
Voor ons weer een zorg minder.Nu de volgende stap nl taxi en ceremonie.
Groetjes...
|
|
Chantal
|
11-11-2005 20:07:46
Volgende zomer(27 mei)treden we ook in het huwelijk en op aanraden van vrienden van ons kwamen we ook bij Partysound terecht.
Toevallig was hij ook de dj op een verjaardagsfuif waar we vorige week heen gingen en die was echt heel tof.
Op deze wijze zijn we ook al wat meer op ons gemak omdat je ziet dat hij inspeelt op alle leeftijden.Tenslotte is zo een feest ook niet alleen voor jonge mensen maar voor iedereen.Niet iedereen danst graag maar moet wel de kans krijgen om te dansen en dat vind ik belangrijk.
Groetjes van ons beiden.. N& Ch.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|