Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe vertellen dat we trouwen?

10-11-2009 16:36:29
ben op zoek naar een originele manier om te vertellen dat we gaan trouwen, ze gaan het totaal niet verwachten dus wil wel iets speciaal doen.
ideetjes?

ilse
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 473

Charitt
21-5-2010
 Meld misbruik10-11-2009 18:08:42

Hoi!

Ik weet niet of je dit origineel vindt maar... wij hadden een boek gekoht (bruiloftorganiser) en gaf deze aan de ouders met de zin: "kijk eens wat ik gekregen heb van (naam van mijn partner).Ze waren allen verrast en hadden het nog niet meteen door. Ik had de boek gegeven met de achterkant naar hen gericht en ze bleven eerst heel die kaft lezen. Echt lollig

Charitt
21/05/10

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-11-2009 18:32:03

Vraag iedereen op de koffie en laat je boodschap ("Wij gaan trouwen") op een fototaart zetten.

Groetjes,

Véro

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik10-11-2009 22:50:18

hoi hoi,

misschien een leuk iedeetje
aangzien het bijna kerst is (alle ja toch bijna he)

je maakt een videoboodschap (zogezegt een kerstboodschap)
je vraagt tijdens het bezoek van de familie, willen jullie eens kijken naar onze dvd? we willen iedereen een dvd sturen als kerskaartje dit jaar. maar we weten nog niet of het goed is.

iedereen kijkt vol verwachting naar de dvd.. en in volle kerststemming schreeuwen jullie iets zoals..
kerst valt dit jaar op 25 december..
maar wij trouwen volgend jaar op.... (datum)

allééé waar blijven onze knuffels??

moet volgens mij wel erg leuk zijn..

(wij hebben dit idee zelf voor wanneer we in verwachting zouden zijn)

in ieder geval.; GENIET van het moment!
x wendy

Marie

Meld misbruik17-11-2009 10:57:20

Hallo
Ik kan je gegraveerde glazen bezorgen met jullie boodschap op

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...