TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
melinda
10-7-2010
|
10-11-2009 18:52:42
haha :) toevallig Ann Homa? :p
|
|
wendy
24-8-2010
|
10-11-2009 19:10:42
Hey Ann,
Proficiat met je verloving :-) Ik heb namelijk veel zalen in Antwerpen bezocht en er waren er 2 die me echt deden wegdromen...Zaal Horta aan de vogelsmarkt en De groene jager in brasschaat. Het zijn 2 prachtige zalen !
Grtjs Wendy
|
|
Ellen
26-5-2012
|
10-11-2009 19:30:14
Proficiat alvast!
En wanneer gaat het feest door?
horta de groene jager in brasschaat de jachthoorn in kontich hof ter delft in ekeren barcelona in antwerpen la riva in antwerpen de ark antwerpen
succes met de keuze!!!
|
|
melinda
10-7-2010
|
10-11-2009 19:38:25
wij hebben bezocht: - de foyer (bourlaschouwburg) - martinushoeve (zandvliet) - de jachthoorn (kontich) - strijboshof (kalmthout) - hortensiahoeve (kapellen) - park west (berchem) - kasteel van brasschaat (brasschaat) - priorij corsendonk (turnhout) - hof van nazareth (lier)
denk dat da toch wel een heel lijstje is om uit te kiezen :)
|
|
kristien
25-6-2010
|
10-11-2009 20:44:16
Wij hebben ook wel wat zalen in het Antwerpse bezocht en voor ons stak Domein Martinus in Zoersel er met kop en schouders boven uit!
|
|
LeBart
|
10-11-2009 22:39:34
finckheuvel - 's graevenwezel e10 hoeve
heb je ook nog
|
|
LeBart
|
10-11-2009 22:39:35
finckheuvel - 's graevenwezel e10 hoeve
heb je ook nog
|
|
Evi
17-4-2010
|
11-11-2009 8:09:20
Hey!
Proficiaat met je verloving! WIj hebben ondertussen heel wat zalen bezocht, en hierbij mijn bevindingen:
Domein Martinushoeve te zoersel: Zelf vond ik dit te modern, en te kaal. Het grootste nadeel was ook dat je zoiezo 10.000€ moest besteden op een zaterdag. Ongeacht het aantal gasten. Aangezien wij eerder een grote receptie geven en een intiem avondfeest met 75personen, werden we in een deel van de zaal gezet met een schuifwand. Er naast vind er nog een huwelijksfeest plaats. Weinig privacy dus.
La Grange (Massenhoven): Hier vond ik het een beetje verouderd. Het ligt ook erg afgelegen, vooral in het donker leek dit me een probleem.
Smoutmolen (zoersel): Deze zaal ligt midden in het centrum, tussen de huizen, en beschikt over bijna geen tuin. Wat voor mij toch een nadeel is om enkele foto's te kunnen trekken.
Hof van Nazareth (Lier): Prachtige entree. Maar ook hier heb je twee gebouwen. Als je een groot avondfeest geeft, voor 250 personen krijg je het hoofdgebouw, het koetsgebouw, en die is wel echt prachtig. Anders krijg je de zaal verderop, en dat is een rechthoekige zaal mooi aangekleerd. Wij wouden een walking diner, en daar had je enkel een warm buffet. Verder vind je feest dan ook plaats in één rechthoekige zaal.
Uiteindelijk hebben we dan gekozen voor Flinckheuvel te 's Gravenwezel, wat mij betreft de perfecte zaal voor kleinere feesten. Het leuke hieraan is dat het feest zicht op verschillende plaatsen afspeel, zo heb je de ontvangst in de orangerie, daarna ga je na de feestzaal, nadien wordt het koffiebuffet in de schuur opgesteld, zo dat ze de tafels in de feestzaal kunnen wegdoen. Verder heb je ook nog een oude pub, met leren salons enz. Een badkamer boven voor de suite. Met andere woorden je hebt het hele complex voor jouw alleen. De walking diner is ook iets leuk. Enige nadeel, is dat dit een hoeve gebouw is, en dat de plafond dus niet hoog is zoals in de meeste trouwzalen.
Moest je iets moderner willen, dan vond ik La Rive enorm knap! http://www.lariva.be/omkadering.php
Of rent a lounge http://www.rentalounge.be/
|
|
T
1-5-2010
|
11-11-2009 10:07:09
Wij hebben gekozen voor het Hof Van Reyen in Boechout. Zij hebben 2 zalen de Ridderzaal, iets klassieker en voor een kleiner feest. Een de orangerie (onze keuze) gracieuzer, hoog plafond, mooie hoge ramen, zaal voor grotere feesten. Ook zeker en vast de moeite en ik heb er enkel nog maar positieve commentaren van gehoord.
|
|
vicky
17-7-2010
|
11-11-2009 11:16:50
Ann Homa idd??? Ikke peys Vicky !
Wij hebben een optie voor S'Graevenhof, Schilde. Vergeet het als je volgende zomer op een zaterdag wil trouwen dat je nog veel vind. Als je data's wil, contacteer me dan via Facebook. Wij hebben bijna alle zalen in regio antwerpen gezien. Ik kan er alles van vertellen als je wil!
xxxx
|
|
ann
2-7-2011
|
11-11-2009 21:22:18
Idd, Melinda en Vicky, ik ben het;-)
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Kan ik al zeker en vast al mee verder!! En natuurlijk iedereen gefeliciteerd met jullie verlovingen! Ik had ook al enkele zalen op het internet gevonden; www.martinushoeve.com pure line horta Domein Martinus Hof ter delft Hortensiahoeve ( PRACHTIG, denk ik) Hof van Beatrijs
Mijn vriendin is een paar maanden geleden getrouwd in S' Graevenhof, dat was echt super en vooral een lekker dessertenbuffet!!
Aan Wendy: inderdaad Horta is prachtig ( ik heb er vroeger gewerkt in mijn studententijd ;-)) De Groene jager heb ik ook al een feest meegemaakt en dat was piekfijn inorde
Groetjes
|
|
stephanie
4-9-2010
|
12-11-2009 10:14:02
Wij hebben bezocht:
Hof van Beatrijs (waren niet voor het feit dat er nog een feest afspeelt op 'ONZE' dag ;)) Hof van Nazareth (idem, incl het zowat 'chique' ontvangst is eigenlijk niets voor ons. Voor de kleine zaal ook niet echt mijn ding) Hof van Aragon (vond ik absoluut niet gezellig, het rook er niet fris en de keuken was vuil) s Graevenhof (idem tweede feest) Hof van Reyen (dame was superonvriendelijk tegen ons! Een bevriend koppel had hetzelfde voor) Kolonieënpaleis in Tervuren (beetje afgeleefd) Den Eyck in Kasterlee (vonden het eten niet lekker tijdens een bezoek aan het zondagsrestaurant. Was anders wel een kansmaker!) Molenhuis in Vremde (denk ik. Wel ok, maar de klik was er niet. :)) Je hebt ook nog De Jachthoorn in Kontich, Kasteel Fruithof in Boechout. Wij hebben gekozen voor het Daemshof omdat het plaatje klopte daar: geweldig lekker eten, heel mooie moderne zaal die toch nog gezellig is, kortom de klik was er.
|
|
ann
2-7-2011
|
12-11-2009 17:20:36
Idd, dat Daemshof is Prachtig, ik heb al ineens een afspraak gemaakt! Bedankt voor de tip! Val het wat mee voor alle kosten?
|
|
Stephanie
|
6-4-2010 15:45:24
Lol Ann Homa?? Grappig! Tis Stephanie..van op de Ark van vroeger! proficat met de verloving he! Ik ben sinds 2 dagen ook verloofd :-) Goeie tips hier....
|
|
ann
2-7-2011
|
7-4-2010 19:48:39
Amai, ja dit is inderdaad SUPER lang geleden!!!
Mercikes, het is echt een fijne tijd!! Jij, ook een dikke proficiat he!!!
Leuke site hier he ;-)
En al plannen?
XXX
|
|
Stephanie
|
2-5-2010 22:20:06
Ja leuk om een trouw te plannen :-) Maar ook Moeilijk! Weet het niet meer goed ondertussen .. Ik woon nu ook in Canada ondertussen, dus plannen gebeurt vanop afstand! gij al besloten?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|