TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorothea
10-9-2010
|
10-11-2009 21:42:51
Mode of niet, wat maakt dat uit als je je goed voelt in je kleed?? Ik wil trouwens ook een écht prinsessenkleed!
|
|
Leen
26-6-2010
|
11-11-2009 10:05:36
Dat hangt toch alleen maar van je eigen smaak af ? Wat jij mooi vindt en vooral, waar je je goed bij voelt, moet je dragen vind ik. En trouwens, wanneer is iets "uit de mode" of "in de mode" ? Trouwkleedjes zijn toch tijdloos ?
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
11-11-2009 10:08:46
ik zou zeggen ' ga ervoor als het jouw droomkleed is' ! Mode of geen mode het is jouw dag!
|
|
Sabine
24-7-2010
|
11-11-2009 10:37:30
Hey Ellen,
Als dat prinsessenkleed echt jouw kleed is, gewoonweg doen!! Ik twijfel zelf ook tussen een echte prinsessenjurk en een iets klassieker model... Maar als je eruit bent en je vindt ze prachtig, doen!!
Groetjes Sabine
|
|
sophie
14-8-2010
|
11-11-2009 10:38:30
moest het geen mode meer zijn, dan zouden ze die jurken waarschijnlijk ook niet meer verkopen! (zo denk ik er toch over) dus gewoon doen! het is normaal dat je twijfelt, komt bij de meeste bruidjes voor!
|
|
An
10-10-2009
|
11-11-2009 10:54:19
Ik ben getrouwd op 10 oktober. Iedereen was vol lof over mijn kleed!
Ik ben mijn kleed gaan kiezen in maart/april en heb ook gekozen voor een "prinsessenkleed".
Van maart tot 10 oktober heb ik getwijfeld of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Ik had ook het gevoel dat het niet "modern" genoeg was. En elke keer als ik ging passen dacht ik toch is het mooi. Voor de dag erna terug te twijfelen "het is toch mooi?" :-)
Uiteindelijk heb ik gestraald die dag, het was super mooi en ik heb er mij heel de dag goed ingevoeld. Al die zorgen op voorhand was dus voor nix nodig. Plus iedereen was hééééél enthousiast over mijn kleed! :-)
Ik zou zeggen probeer je dus geen zorgen te maken of maak je zoals ik zorgen tot het einde en geniet er dan dubbel van :-)
Groetjes, An 10/10/09
|
|
Sofie
|
11-11-2009 18:29:48
Mijn kinderdroom was altijd om prinses te zijn en dus heb ik ook voor een "alles erop en eraan" kleed gekozen. Daar zie ik zelf ook het mooist mee vind ik, je trouwt (hopelijk :-)) maar 1 keer dus mag het wel opvallen hé. Is zeker niet uit de mode hoor, het is juist in dit jaar! Zo lang jij je er goed in voelt, zal je zeker stralen op de dag zelf!
Sofie
|
|
bride
5-6-2010
|
11-11-2009 18:48:55
mode of niet, ik zou me er niks van aantrekken. je trouwt maar 1 keer en het is jouw dag om te schitteren!vorig jaar gingen we naar een huwelijk en het meisje droeg een echte sissi jurk, wel ze stond er prachtig mee! voor gaan zou ik zeggen
|
|
heidi
|
12-11-2009 17:12:48
ik had ook dit gevoel, ik dacht steeds dat alles erover ging zijn, kanten bolero, sluier met tiara, alles erop en eraan, maar toen ik het die dag aanhad vond ik het schitterend en ook de mensen vonden dit, neem eens een kijkje op www.heidienwouter.bruiloftsite.nl
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|