Terug naar overzicht
geen idee, ben nog nergens zo een winkel tegengekomen eigenlijk. Maar als je naar de prijzen kijkt bij humpie dump dan denk ik dat je al beter kan kopen dan huren hoor. Je kan de kleedjes achteraf nog verkopen op een tweedehandssite
In Brussel, Etterbeek, heb je Communion Service glegen in de Bollandistenstraat nr 48. Tel 02 733 15 84. Komende van Reyerslaan (BRT) naar Montgomeryplein rijden, nog verder rechtdoor (= St Michielslaan) en op die laan de 2e rechts. Heb geen idee van de prijzen. Bel ze anders eens op ?
Merci voor jullie tips! nele
Dag Nele,wij zitten met net dezelfde vraag, maar bij ons zijn het allemaal jongentjes. we zoeken zo van die mini-kostuumpjes. indien we dat niet vinden, dan zouden we voor gewone deftige kleertjes gaan. maar ik veronderstel dat het dan aan ons is om deze te betalen en niet aan de ouders? ook al kunnen ze deze dan achteraf nog dragen?
Hey bride,Ik weet niet van waar je bent, maar in de Offerandestraat in Antwerpen zijn echt veel winkels waar ze mini-bruidskleedjes en mini-kostuumpjes verkopen! En't is daar echt spotgoedkoop, dus ik zou daar eens gaan kijken!groetjes,Karolien
Hallo allen, kent er iemand een winkel in west-vlaanderen waar je kledij voor bruidskindjes kan huren? voor meisje en jongen? merci !