Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur in fabriekspand

  11-11-2009 9:22:14
Hallo allemaal,

Wij trouwen op 10 september 2010 in het Fabriekspand in Roeselare. We twijfelen eigenlijk nog tussen enkele traiteurs. Zijn er mensen die ervaring hebben met Catering Plus of Ma Kwizien en die deze ervaring met ons willen delen?
Groetjes
Maja

Maja
10-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1274


sophie
15-8-2009
 Meld misbruik11-11-2009 12:02:24

Hallo Maja,

Wij zijn 15 augustus getrouwd in het fabriekspand en hebben samengewerkt met trateur Leconte van Oudenaarde? We waren zeer content van hen. Moesten we het opnieuw doen we zouden opnieuw met hen samenwerken. We zijn eerst bij Ma Kwizien langs geweest en we waren niet zo content van hen, hij wou niet van zijn geacht van een menu afgaan (buffetjes).
Laat eens iets weten wie je genomen hebt;

Groetjes Sophie



Tine
1-5-2010
 Meld misbruik11-11-2009 12:49:01

Ik heb reeds verschillende keren diners gehad die door de traiteur Ma Kwizien bereid waren. Het waren geen trouwfeesten, maar eerder wok en dergelijke. Het was telkens goed in orde.

Groetjes
Tine



Astrid
20-8-2010
 Meld misbruik11-11-2009 14:24:58

hey,

wij zijn ook bij beide traiteurs langs geweest voor info en dan aan de mensen van het fabriekspand info gevraagd over beide en wij zouden gegaan zijn voor catering plus (naar 't schijnt is het eten echt lekker) Wij hebben dan uiteindelijk wel voor een andere zaal gekozen. Veel succes met het kiezen van traiteur.



lotje
30-5-2009
 Meld misbruik12-11-2009 10:01:18

Vorig jaar naar trouw geweest in fabriekspand met ma kwizien als traiteur. 't was om je vingers af te likken. Een aanrader. Het koppel was ook heel tevreden met de service en samenwerking. Hebben de volledige menu gratis mogen proeven met de 2 gezinnen samen eens bij hen thuis. Met de andere traiteur heb ik geen ervaring.



Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik13-11-2009 20:24:54

Wij zijn dit jaar op 12 september getrouwd in het Fabriekspand en hebben voor Ma Kwizien gekozen. Prijs kwaliteit zijn die echt wel top. Wij waren ook zeer te vinden voor hun idee met buffetten , maar ze doen evengoed uitgeserveerde menu's, zoals je zelf wenst. Wij hebben alles met 6 personen mogen voorproeven en dat was al dik in orde. We kregen ook heel veel complimentjes over het eten en de formule van buffetten. Zeker doen zou ik zeggen !!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...