TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sophie
14-8-2010
|
11-11-2009 10:32:30
hallo,
normaal kan je dit terugvinden in het contract dat jullie tekenden. bij sommige feestzalen krijg je enkel het geld terug als ze de zaal nog kunnen boeken op die dag, bij andere sowieso niet. eens goed nalezen is de boodschap!
groetjes, sophie
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
11-11-2009 11:10:51
Idd, contract lezen!! Maar ik vrees ook dat je geld enkel zal terugkrijgen als iemand anders de zaal wil boeken voor die dag.
ps: ik trouw in zelfde maand! (7 augustus)
|
|
vicky
28-8-2010
|
11-11-2009 13:00:58
Ik heb enkel een bewijs van betaling van het voorschot gekregen. Dit staat op een bestelbon van hun, waar dus enkel kleine lettertjes opstaan in verband met niet betaling van de bon en niets in verband met annulatie. Ik vind het zo raar om naar hun te bellen, maar vrees dat er niets anders opzit. groetjes
|
|
Sofie
28-8-2010
|
11-11-2009 14:26:20
Hey Vicky,
Heb je dan al een andere zaal op het oog? Want je moet zeker zijn dat je dan nog een andere zaal kan vinden eh
groetjes
|
|
marleen
28-5-2010
|
11-11-2009 23:10:31
Hoi
Vanwaar de twijfels? Heb je een andere zaal op het oog? of...
groetjes
|
|
Claudia
18-9-2010
|
12-11-2009 7:17:18
Waarom twijfel je? Ben al naar een paar feesten geweest daar en het was altijd heel mooi verzorgd eigenlijk. Eten lekker, bediening goed, ...
|
|
Sofie
28-8-2010
|
12-11-2009 17:12:30
Hey Vicky,
Heb hieronder ook al eens gereageerd. Het trouwfeest van mijn nicht was ook in deze feestzaal. Ze had gekozen voor een avondfeest met buffet. Alles was tip top in orde en ook het eten was heerlijk. Als je deze zaal hebt, zou ik toch niet twijfelen!
groetjes
|
|
vicky
28-8-2010
|
13-11-2009 10:07:09
thanx voor de reacties allemaal, ik twijfel vermits ik het hele trouwgebeuren misschien wat wil verkleinen.(omdat we ook met verbouwingen bezig zijn en ons 2de kindje pas geboren is) Hiermee bedoel ik met de dichtste familie op restaurant en achteraf een avondfeest/fuif. Ik heb naar de elysee gebeld, en als iemand anders de zaal reserveerd voor minstens dezelfde cappaciteit krijg ik het voorschot terug, maar zekerheid is er dus niet. Ik weet niet wat ik moet doen op dit moment. Nog wat wikken en wegen dus....
|
|
ilse
|
13-12-2009 19:37:30
Hallo,
Mijn mening is: als je je er niet goed mee voelt moet je het feest niet laten doorgaan. € 500 verliezen is veel, maar het is wel een van je mooiste dagen van je leven. (Buiten kindjes krijgen) Ik weet een feestzaal in Alt-Hoeselt, supper romatisch en zeer vriendelijke mensen. Kwa prijs? Helemaal niet duur voor wat ze je aanbieden. Je moet je van niets aantrekken, zij zorgen voor ALLES. Wij zijn daar ook getrouwd en het was AF. Voor de rest hebben we daar nog enkele feesten meegemaakt en steeds was het af. ongeloofelijk. Het is een vierkantshoeve van bijna 200 jaar oud en de romantique druipt eraf. Het gebouw, de sfeer, de aankleding, de ongeloofelijke vele kaarsjes, enz... Het is mms ietjes verder dan wat jullie willen, maar zeker de moeite waard. Het fijne is dat ze daar ook een restaurant hebben, dus je kan daar eerst met je familie gezellig tafelen en daarna je dansfeest houden, toch tof niet? Deze mensen hebben ook een site: kijk maar eens op www.devrijevalk.be Alvast veel moed en hopelijk heb ik je kunnen helpen.
groetjes.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|