Terug naar overzicht
Gisteren zijn wij naar een kleine huwelijksbeurs geweest in Damme. Daar stond een videograaf uit Eede - Sluis, maar het zijn eigenlijk Belgen. Ze doen ook videoreportages in Antwerpen. Ik heb hun werk gezien en ik moet zeggen dat wij er helemaal weg van waren.Een website hebben ze nog niet, maar die komt er binnenkort. Het gaat over Rovika Video. Hun email is rovika@tele2.nl
Kijk even op deze site bij 'videoreportages'. Dit zijn professionele mensen die al jaren met video bezig zijn.Even doorklikken naar hun website of e-mail adres voor inlichtingen is zo gebeurt!
wij hebben videomanie.videomanie@pandora.bewij betalen voor een dvd van 2uur afgewerkt naar u keuze, ze komen met 2 filmmannen.en zijn er een hele dag bij.+ je moet ze eventueel geen eten geven.en wij betalen 525 eurogrts
Dit was de reactie van Griet een tijdje geleden nopens de kwaliteit van videomanie die constant dit forum vervuild met reclame.“In elk geval zijn het zeer opdringerige mensen(videomanie) die er alles aan doen om eens te kunnen filmen maar op de dag zelf zeer moeilijk doen.Toen mijn broer afgelopen zomer huwde wisten we het direct.Wij zochten ook nog een cameraman voor ons huwelijk volgende zomer maar zijn manier van doen,heeft het voor hen verpest.Waarschijnlijk wel de leeftijd want ze zijn ook niet meer de jongste.”Zoals dus meermaals vermeld op dit forum: te mijden !
ErnaIeders zijn eigen keus mieke.Pech voor uw broer he.Geluk voor iemand die wij kennen en wij nemen ook die mensen.
alle griet haar broer dan he.Stop eens met jullie kinderachtig gedoe zeg.Dit vin ik wel triestig zenne laat nu toch gewoon iedereen voor zich beslissen.
Phyllis,Al iemand gevonden voor je video?
Nee, nog steeds niet. Sommigen zijn wel goed maar 1000 euro vind ik wat overdreven...:-sPhyllis
HalloWij zijn vandaag 54 dagen getrouwd en hadden Elite.tja, niet van de goedkoopste. Maar meer dan aan te raden!! amai!! zij hebben voor een groot stuk ons feest en onze dag onvergetelijk gemaakt.soms moet je gewoon keuzes maken, en wij hebben voor hen gekozen en daar hebben we nog geen seconde spijt van gehad.GroetjesVanessa
Vanessa,Heb jij een website voor die videograaf? Of kan je anders zijn gegevens doorsturen op phyllis.geysen@advalvas.bemerciekes
Phyllis,Die ERNA is zelf een concurrent van videomanie.En die Griet,is een verzinsel.Ze kan zelfs niet zeggen wie haar broer was,die trouwde.Opgemaakt spel van jaloerse concurrenten.Je hebt onze film gezien,en toch nog twijfelen.Theo
Hey,tja, als ze niet overtuigd is, dan twijfelt ze hé. En als jij een beetje volwassen zou reageren, zou jij dat accepteren van een mogelijke klant. Niet iedereen houdt van dezelfde dinge hé.Lieve
Kan je geen adressen of gegevens bekomen via uw ceremoniemeester?